poep5691 Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Wie kent een leuk moment van SA-MP. Zoals iemand eindeloos irriteren met de leuke brandblussen tot dat hij stop met spelen. Reageren
hielkeh Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Ik denk dat je dit beter in het sa-mp general forum had kunnen posten. Ik denk dan ook dat dit topic verwijderd of verplaatst wordt. Reageren
Sandra Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Mijn leukste momenten van de anderhalf jaar dat ik nu sa-mp speel, is toch wel de (strenge) admin spelen op BartVegas Dat was echt een geweldige tijd. Reageren
tjoef Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 (bewerkt) Eergisteren een dikke airbattle gedaan met de mensen van mijn clan [XTC]. Dat was zo leuk!(heb bijna alles opgenomen ) Iedereeen in een hunter of hydra en dan hersenloos beginnen schieten op elkaar En daarna heb ik met een vriend het begin van een stuntfilmpje gemaakt. Het leuke daaraan was dat we in 1 kamer zaten (ik had men laptop bij) en dus ging het communiceren heel gemakkelijk! @hieronder: Pestkop Bewerkt: 7 januari 2008 door tjoef Reageren
-Paul Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 In een server waar ik "admin" ben , met de eigenaar gaan we steeds als iemand zijn auto aan het tunen is, gaan we hem altijd "ejecten" of als hij klaar is z'n auto kapot schieten Voor die andere is het niet leuk, dat is wel zo, maar we hebben daar altijd lol Reageren
Ymosky Geplaatst: 8 januari 2008 Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 (bewerkt) Hmm, een paar zal ik er neerzetten, al zijn er verschrikkelijk veel mooie momenten natuurlijk... Als admin iedereen wapens geven, en dan iedereen aparte wapens geven zoals een golf club, een schep, een katana, een kettingzaag, een dildo, of een bos bloemen en laat ze dr gang maar gaan. Of zelf wapens laten kiezen, (behalve minigun dan ) Kan ook lekkere chaos veroorzaken Een paar uur achter elkaar fulltime DeathMatchen, (in pen1). Gamers zelf wapen laten kiezen, en ze zitten tot 2 uur snachts ofzo nog fanatiek te gamen Grappig is dan als iemand weggaat en 5 minuten later terugkomt: mn pa/ma trok de stekker eruit Ik weet het, cheaters zijn slechte mensen, maar als je met tv-functie naar iemand kijkt en je ziet een autootje vliegen is het toch altijd geweldig om /ban te typen... En verder vind ik het wel leuk om gewoon 's avonds laat niks te doen, beetje stunten, beetje rondrijden (mezelf laten rondrijden ) en kletsen met medegamers meer weet ik zogauw niet greetz, Ymosky @Hieronder: Dat is voor mn tijd, ik ken alleen 0.1b en latere versies Bewerkt: 11 januari 2008 door Ymosky Reageren
Azer Geplaatst: 9 januari 2008 Rapport Geplaatst: 9 januari 2008 Het moment dat de eerste publicbeta van SA:MP 0.1 gestart werd, wat een drukte op de servers & irc Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 31 januari 2008 Rapport Geplaatst: 31 januari 2008 Mijn mooiste moment was toch zeker die ene zondagmiddag afgelopen zomer, toen er een geweldige DM was in de Mr. Green-server. Er was namelijk een extra eilandje voor de kust van LS geplaatst, waar constant om gevochten werd door de leden van Mr. Green en een groep Duitsers. Meestal speelt men hoogstens in heel kleine groepjes, maar nu zag je echt geregeld een grote groep boten of vliegtuigen het eiland bestormen. Dat was echt speciaal, dat men zo goed als team speelde. :biertje: Nuke[NL] Reageren
ikt Geplaatst: 31 januari 2008 Rapport Geplaatst: 31 januari 2008 Mijn leukste SA-MP momenten waren toen 0.1b net uitgekomen was. Iemand van die forum die nu een eigen forum heeft dat best wel bekend is maar nu wel met de beginservers (SA-MP en MTA) had zo'n servertje opgericht, en dat was gewoon fun! Een beetje DM'en, chatten, touren (ik was de ''ANBW'' ik had zoiets als officiele toestemming om te mogen cheaten, maar ik ben niet zo'n persoon die mesen afknalt met een minigun, maar ik ben iemand die mensen helpt , dus als iemand zijn auto zwart rookte, dan repareerde ik hem ) en vliegtuig-dogfights Reageren
Venzio Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 Ik vind het wel grappig als ik met iemand speel en die stijgt op en vliegt dan wel cheaten maarja en Bij Ymo Hetzelfde en op de zelfde server tog en op me eigen server lekker vliegen Reageren
WackoX Geplaatst: 15 februari 2008 Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 (bewerkt) Mijn aller mooiste momenten waren ook op mr-green, er draaide toen ook nog SF TDM met eilandjes enzo iedereen met boten, vliegtuigen, shamals, er heen vliegen en iedereen op de kleine zelf-gemaakte eilandjes killen. echt ge-wel-dig! vooral als je op een eilandje stont en er vloog een boot lang je oren xD Het was mijn aller eerste en leukste server waar ik op speelde.. Helaas is mr-green met de samp server gestopt, en ben ik daar verbannen :S Wat ik nu meestal doe ik op allen nederlande server een beetje rond cheaten (heel soms niet altijd, ong. 10%) En dan net net net niet gesnapt worden en dan wat mensjes beetje plagen zoals er heen vliegen met auto en godmode en dan neerschieten, die gassies ontploffen dan zowat, hun natuurlijk schelden en dan worden hun gekicked, gejailed, en gemuted tewijl ik dan nikt doe *kuch* *kuch* Bewerkt: 15 februari 2008 door WackoX Reageren
NLfighter Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 mijn leukste moment tot nu toe was op de partyserver , met een heel team gaan lopen knallen bij andere teams. @ wackoX : geen wonder dat je bent geband bij mr-green hoop dat je nog een word gepakt! want godmode en oneindige wapens vind ik vervelend , vliegen met autos is een ander verhaal Reageren
TheGuardian Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 Ik heb vrijdagavond mijn mooiste SA:MP moment gehad. Ik had nog maar net SA:MP dus ik ging voor de eerste keer SA:MP spelen samen met alle corporations van GTAForum. The Oceans, The Duckdome en De Schijtlama's Het was gewoon super gezellig daar, leuke server (waarvoor ik Sandra en Azer nog steeds wil bedanken) en vooral natuurlijk een mooi moment omdat het je eerste keer is. Ik kan me geen leuker moment inbeelden voor een eerste keer te spelen. Bedankt iedereen die toen die avond tijdens de battle of the corps aanwezig was Reageren
WackoX Geplaatst: 18 februari 2008 Rapport Geplaatst: 18 februari 2008 (bewerkt) Ik vind het jammer want meestal kan je niet meer zulke goede ''nederlandse'' server meer vinden, @NLfighter: Nee, ik ben verbannen omdat ik ''je moeder'' zei, maar het bleek dat zijn moeder dood was. Bewerkt: 18 februari 2008 door WackoX Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.