Jump to content

als ik een server kies ga ik naar het singelplayer spel

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb sa-mp 3 keer ofzo opnieuw geinstaleerd en gta san andreas ook al 2 keer maar nix helpt , ik zit ook vaak filmpjes op youtube te kijken maar wat zij gebruiken heb ik ook.

BEHALVE iets met downgrade daar snap ik nix van .

kan iemand me uitlegge hoe ik multiplayer kan spelen ?

plx reageer..

Geplaatst:

Nou, dan weet ik gelijk al wat de oorzaak is. Je hebt Versie 2 van GTA San Andreas. Deze moet je eventjes downgraden, ik zal het eventjes uitleggen. :)

Download allereerst deze bestanden, en overschrijf ze vervolgens met de originele die je vind in .../Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Data/Script. Je spel zal nu V1 zijn. Vervolgens kun je SA-MP spelen.

Er is nog een manier, hiervoor hoef je niet te overschrijven, maar dan downgrade een patch je GTA San Andreas naar een versie die ook SA-MP ondersteunt. :)

Geplaatst:
Download allereerst deze bestanden, en overschrijf ze vervolgens met de originele die je vind in .../Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Data/Script. Je spel zal nu V1 zijn. Vervolgens kun je SA-MP spelen.

Er is nog een manier, hiervoor hoef je niet te overschrijven, maar dan downgrade een patch je GTA San Andreas naar een versie die ook SA-MP ondersteunt. :)

De eerste manier heeft vaak geen effect, omdat deze enkel de savegames beïnvloedt. Als je wilt downgraden moet je uitsluitend de patch gebruiken, en als hij het dan nóg niet doet pas de files gebruiken. Je savegames zullen dan niet meer werken.
Geplaatst:

De eerste manier heeft vaak geen effect, omdat deze enkel de savegames beïnvloedt. Als je wilt downgraden moet je uitsluitend de patch gebruiken, en als hij het dan nóg niet doet pas de files gebruiken. Je savegames zullen dan niet meer werken.

ik heb eerst alles geprobeerd om van een één of andere error van af te gerake EN NU HEB IK DIE EROR OOK !!! :N:duh::N:N:duh: Maar nu heb ik geprobeerd wat jullie gedaan hebbe maar bij de patch gaat et niet omdat : gta_sa.exe was not recognised of zo . Dus kan iemand mij helpe ?

Geplaatst:

Heb je aan je gta_sa.exe gerommeld door mods of een No-CD Crack te installeren? Als dat niet zo is dan heb je niet de juiste map geselecteerd, want je moet de map waarin GTA San Andreas zich bevindt kiezen, geen mapje hoger of lager, écht de map van GTA San Andreas.

• 2 weken later...
Geplaatst:

hier eentje met het zelfde probleem het is me een keer gelukt met een downgrader en met een bestandje van beckzyboi van samp forums maar nu lukt het niet meer ik krijg nou allemaal windows errors

Geplaatst:
hier eentje met het zelfde probleem het is me een keer gelukt met een downgrader en met een bestandje van beckzyboi van samp forums maar nu lukt het niet meer ik krijg nou allemaal windows errors

Klik met je rechtermuisknop op SA:MP.exe en klik dan op eigenschappen. Klik op het tabblad 'Compatibiliteit' en verander daarna de compatibiliteitmodus naar Windows 2000. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...