Jump to content

schieten met een sawn off of desert eagle op een quad

Recommended Posts

Geplaatst:

Het is mij twee keer om op een quad te schieten met een desert eagle en daarna met een sawn off

maar hoe. het is een keer gelukt maar heeft een ander dit een keer meegemaakt

Geplaatst:

bedoel je dat je zelf reed en recht vooruit schoot, of dat je in multiplayer achterop zat en driveby's deed. het lijkt me een bug.

Geplaatst:
Het is mij twee keer om op een quad te schieten met een desert eagle en daarna met een sawn off

maar hoe. het is een keer gelukt maar heeft een ander dit een keer meegemaakt

ik snap je niet goed.kunje een beetje duideluiker zijn a.u.b.?

Geplaatst:

Dit is gewoon een bug of glitch, dit heb ik zelf wel eens meegemaakt, dat ik met een chainsaw of met een minigun op een Quad zit, maar ik heb nog nooit gehoord dat je er dan ook mee kan schieten, dus dit lijkt me nogal onwaarschijnlijk. Een sawn off kan trouwens alleen vastgehouden worden als je in het bezit van een jetpack bent.

Geplaatst:
bedoel je dat je zelf reed en recht vooruit schoot, of dat je in multiplayer achterop zat en driveby's deed. het lijkt me een bug.

ja :tu::tu::tu::tu:

srry kleine fout. Ik zat zo op een quad met mijn desert eagle in mijn hand (waarmee ik ook kon schieten). en het schoot net zo snel als een als een dual 9mm

Geplaatst:

Dan is het een ander verhaal, dit is geen glitch hoor, dit is gewoon normaal. Deze functie zit alleen bij Sa-mp trouwens, hierdoor kan je met veel wapens drive-by's verichten als je achterop of als passagier meereist. Als je toch drive-by's wil verrichten, maar dan niet van de zijkant kan je 'OUIQDMW' intiepen, hierdoor kan je alsnog een drive-by verichten als bestuurder.

Geplaatst:

in de multyplayer versie gebeurde het weer (ik in een wagen met een desert eagle (waarmee ik kon schieten) en iemand die voor mij rijdt). alleen is het nog nooit met een sawn off gebeurt.

Dit is voor mij heel vaag. waarschijnlijk heeft (bijna) niemand dit ooit meegemaakt

Dan is het een ander verhaal, dit is geen glitch hoor, dit is gewoon normaal. Deze functie zit alleen bij Sa-mp trouwens, hierdoor kan je met veel wapens drive-by's verichten als je achterop of als passagier meereist. Als je toch drive-by's wil verrichten, maar dan niet van de zijkant kan je 'OUIQDMW' intiepen, hierdoor kan je alsnog een drive-by verichten als bestuurder.

nog een keer srry. Ik ben vergeten dat dit op de ps2 was gebeurd tijdens multiplayer

En ja er zijn mensen met twee gta's(pc en ps2)

waarom......... (ga maar raden)

Geplaatst:

nog een keer srry. Ik ben vergeten dat dit op de ps2 was gebeurd tijdens multiplayer

En ja er zijn mensen met twee gta's(pc en ps2)

waarom......... (ga maar raden)

je moet gewoon de parachute cheat in een auto doen in single player, dan kun je uitstappen en dan het wapen voor hetinstappenkiezen. opgelost klaar is kees.

Geplaatst:
je moet gewoon de parachute cheat in een auto doen in single player, dan kun je uitstappen en dan het wapen voor hetinstappenkiezen. opgelost klaar is kees.

Maar kan het ook met een Vliegtuig?

Unmountable Tijmen :7

Geplaatst:

dit is waarschijnlijk gewoon een bug.

er zijn misschien wel duizenden bugs.

was het op de ps2 of op de pc????

dat is wel handig om te weten.

want met sa-mp kan het is sommige werelden ook.

PS. mijn computer is kapot dus we hebben een reserve maar daar kan gta niet op dus ik kan nix voor je opzoeken :cya: doei

Geplaatst:
Dit is gewoon een bug of glitch, dit heb ik zelf wel eens meegemaakt, dat ik met een chainsaw of met een minigun op een Quad zit, maar ik heb nog nooit gehoord dat je er dan ook mee kan schieten, dus dit lijkt me nogal onwaarschijnlijk. Een sawn off kan trouwens alleen vastgehouden worden als je in het bezit van een jetpack bent.

Ik heb ook een 9mm en een Micro Uzi, hoe kan ik dan kiezen welk wapen ik wil in een jetpack? Ik wil natuurlijk Sawnoff :dans:

Geplaatst:

Ik heb ook een 9mm en een Micro Uzi, hoe kan ik dan kiezen welk wapen ik wil in een jetpack? Ik wil natuurlijk Sawnoff :dans:

Dat is een goede vraag ja, ik denk dat je dat niet kan kiezen, het is bijv. de Sawn off of de 9MM ik weet ook niet welke San Andreas voorop heeft staan, als je met cheats speelt zou ik gewoon even een wapen code waarbij een Sawn Off zit om te kijken of je die dan kan vast houden. Als je zonder cheats speelt weet ik zo geen oplossing. Je kan natuurlijk ook even doodgaan of gearresteerd worden zodat je je wapens kiest, en dan een sawn off kopen ;).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...