Jump to content

Unique Stunts


GhostriderSWE

Recommended Posts

Hey,

ik speel vice city op de xbox maar ik heb problemen met de unique stunts. ik moet er nog 2 maar ik heb alle schansen al gehad. weet iemand misschien hoe ik er achter kan komen welke ik nog moet en hoe ik die kan nemen? alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

ik speel vice city op de xbox maar ik heb problemen met de unique stunts. ik moet er nog 2 maar ik heb alle schansen al gehad. weet iemand misschien hoe ik er achter kan komen welke ik nog moet en hoe ik die kan nemen? alvast bedankt

Op WikiGTA staan alle jumps op waar je meot starten en eindigen

http://nl.wikigta.org/wiki/Unique_Stunt_Ju...TA_Vice_City%29

En mocht dat niet genoeg zijn kun je deze site ook nog effe uitproberen

http://www.g-unleashed.com/index.php?cat=1...ge=unique_jumps

Link to comment
Delen op andere websites

hoe weet ik trouwens of ik een stunt goed heb gedaan of dat ik em al een andere keer gedaan heb?

Als je hem goed hebt gedaan dan krijg je midden in je beeld stunt jump passed of zoiets dergelijks te staan plus een geldbedrag

Tja als je hem al hebt gedaan is een ander verhaal het simpelste is vind ik dat je gewoon een blad pakt en als je die hebt gedaan gewoon doorstrepen en in je stats kun je ook kijken hoeveel je er al hebt gehad

Link to comment
Delen op andere websites

Je weet dat je em hebt gehad als je de stunt doet, en je vervolgens de melding krijgt dat je em gedaan hebt. Doe je de stunt later nog een keer en je krijgt dit niet, dan heb je em óf al gedaan, of je doe de stunt niet goed. Tegen dit probleem lopen veel mensen aan, dat als ze alle stunts nog een keer langsgaan, ze degene niet goed doen die nog gedaan moet worden. Erg lastig dus.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Als ik bij Unique Stunt Jump 11 spring en ik kom bij dat dak uit dan zegt hij dat ik het niet heb gehaald en ik heb het,

Een stuk of 10x geprobeert :duh: met verschillende motors en auto's.

Heb je deze stunt misschien al gehaald als je Hog Tieg (ofzo) hebt gedaan.

Alvast _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Deze stunt zou je normaal gezien al moeten gedaan hebben, in de missie Hog Tied, zoals jij al dacht.

Tenzij, natuurlijk, je de missie Hog Tied gehaald hebt door met een helikopter naar de plek te gaan. Maar ik ga er vanuit dat je dit niet gedaan hebt. Je hoeft je dus geen zorgen te maken, die unieke stunt heb je al gedaan. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...