Qlimax-(NL) Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 (bewerkt) Heey Allemaal ik heb een vraagje het hoort misschien niet helemaal bij (HARDWARE PROBLEMEN) maar toch wou ik het effe vragen waar en hoe kan je gta sa MULTY PLAYER downloaden en instaleren want mij lukt het niet Bewerkt: 4 januari 2008 door Qlimax-(NL) Reageren
Visser23 Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 (bewerkt) Hier kan je SA:MP Downloaden. Download de Client van Azer. Dan ga je naar Start --> Programma's --> San Andreas Multi player --> Sleep hem naar het bureaublad Hier is de tut hoe je SA:MP installeerd en gebruikt. Bewerkt: 4 januari 2008 door visser23 Reageren
.Timothy Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 (bewerkt) San Andreas Multi Player is een modificatie waarmee je online met anderen kunt spelen. Je moet de Client downloaden op de downloadpagina van SA-mp.com. Als je hem hebt gedownload moet je deze openen, er zal een installer opstarten. Als je een map moet selecteren moet je je GTA San Andreas map kiezen, anders zal SA-mp niet werken. Als het goed is doet hij het nu. Veel voorkomend probleem Help! Als ik SA-mp opstart en op Connect klik ga ik naar single player! Je hebt V2, en met V2 valt niet de modden, dus moet je V1 hebben. Download deze patch en start hem op. Klik een paar maal op 'Next' en kies je GTA San Andreas-map. Klik nog een paar keer op 'Next' en de patch zal zijn werk doen. Nu heb je V1! Maar hij doet het nóg niet? Wat nu? Download dan deze files en plak ze in '...\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script'. Nu zal hij wel werken, savegames niet, maar SA-mp wel. Veel plezier! Meer vragen? Kijk in deze tutorial 'Hoe installeer en gebruik ik SA-MP?' van Donwell. Link vergeten, nog maar ff toegevoegd, al is hij hierboven ook te vinden Groeten, VWOer Bewerkt: 4 januari 2008 door VWO-er Reageren
Qlimax-(NL) Geplaatst: 5 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 harstike bedank VW' er zal het ff proberen maar asl ik die patch opstart kan ik hem niet in die map van san andreas zetten >>> Door Azer: Posts samengevoegd, voortaan de "Edit" knop gebruiken. Bvd <<< Reageren
Donwell Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 De patch hoef je daar ook niet te plaatsen. Het is slechts de bedoeling om die patch te downloaden, en hem op een willekeurige plaats te zetten. Als hij is ingepakt, dus dan heb je een .rar bestand, moet je hem nog eventjes uitpakken. Als dat klaar is, run je gewoon de patch en voer je de juiste instellingen in. Reageren
don14haas1 Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 ik probeer te installeeren maar dT WERKT niet ik kn niet op instal klikken hij staat zo C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\ en i kkan op brose klikken of cancel of back wat moet ik doen ??? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 14 januari 2008 Rapport Geplaatst: 14 januari 2008 ik probeer te installeeren maar dT WERKT niet ik kn niet op instal klikken hij staat zo C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\ en i kkan op brose klikken of cancel of back wat moet ik doen ??? Heb je SA misschien in een andere map geïnstaleerd? Zoja, klik dan op browse en kies de map waar je SA hebt geïnstaleerd. Een andere mogelijkheid is dat je niet meer genoeg ruimte hebt. Je moet minstens 5.1MB besschikbaar hebben. Heb je dat niet dan kan SA:MP zich niet instaleren. Reageren
don14haas1 Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 lama ik weet all wrrm ik had geen san andereas nu wel krijg ik die games te zien klik op connenct en speel ik nog alleen :S kan je me daar mee helpen Reageren
.Timothy Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 (bewerkt) Ik denk dat je een verkeerde versie van GTA San Andreas hebt. Als je V2 hebt, waar grote kans op is als als je GTA San Andreas het laatste anderhalfjaar hebt gekocht. Als het goed is staat er dan rechtsonder in het beginscherm V2.00. Als je V2 hebt zul je moeten downgraden, dat kan simpelweg door deze patch te downloaden, hem op te starten, een paar keer op 'Next' te klikken, je GTA San Andreas-map te selecteren en vervolgens weer op 'Next' te klikken. Als het goed is kun je nu modden, en moet SA-mp het doen. Trouwens, in mijn post hierboven staat alles heel duidelijk Bewerkt: 21 januari 2008 door VWO-er Reageren
StephaniieGTA Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 Ik denk dat je een verkeerde versie van GTA San Andreas hebt. Als je V2 hebt, waar grote kans op is als als je GTA San Andreas het laatste anderhalfjaar hebt gekocht. Als het goed is staat er dan rechtsonder in het beginscherm V2.00. Als je V2 hebt zul je moeten downgraden, dat kan simpelweg door deze patch te downloaden, hem op te starten, een paar keer op 'Next' te klikken, je GTA San Andreas-map te selecteren en vervolgens weer op 'Next' te klikken. Als het goed is kun je nu modden, en moet SA-mp het doen.Trouwens, in mijn post hierboven staat alles heel duidelijk - Ik heb dit probleem ook maar snap de oplossing niet,, Reageren
Slicely Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 MENSEN ik heb een vraag steeds als ik gta sa mp speel valt ie naar zoon tijd weg hoe kan ik er voor zorgen dat ie niet weg valt pleas help me ik heb nooit vol op kunnen spelen want hij valt steeds weg en asl ik ook speel valt ook steeds me internet weg heb ook xfire me naam is daarop Visivius pleas help me Greetz Slicely Reageren
Juwayri Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 Goed dat je het zegt van xfire want daar ligt het hoogstwaarschijnlijk aan. Heb je xfire vaak aan als je gta sa speelt? Zet het eens uit, de crashes zullen minder zijn. Reageren
Slicely Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 (bewerkt) Goed dat je het zegt van xfire want daar ligt het hoogstwaarschijnlijk aan. Heb je xfire vaak aan als je gta sa speelt? Zet het eens uit, de crashes zullen minder zijn. dankje als het nog niet lukt zet ik het weer op het forum wie weet nog een goed ip adres voor sa mp Bewerkt: 10 juni 2008 door Slicely Reageren
Slicely Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 (bewerkt) Nou het wil nog neit me internet valt gewoon uit als ik speel moet ik dan een andere patch downloade pleas tips Bewerkt: 10 juni 2008 door Slicely Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.