JeremyGFX Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 (bewerkt) Hier is een sig naar een lange tijd Ik vind hem zelf niet zo geslaagd maarja.. V1: V2: V3: Rate's? PS: ik hoop dat je nu wat meer rate's krijgt hier.. EDIT: Ik heb nu een versie 4 gemaakt misschien bevalt jullie deze beter! Bewerkt: 5 januari 2008 door JeremyGFX Reageren
.Levi. Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Zeker geen slechte uitkomst na lange tijd geen PS meer gehad te hebben. Ik zal gelijk beginnen met elimineren. V2 en V3 vallen sowieso direct af dus is V1 is naar mijn opzicht veruit het beste en mooiste. Natuurlijk zal ik je ook gelijk vertellen waarom. V3 is eigenlijk niet echt speciaal. Als je naar de "kleuren" kijkt valt er daarnaast niet veel meer te zien. Het zou mooier zijn als er wat softachtige effecten tussen zaten zodat het niet een saaie C4D stelsel lijkt. Als je namelijk naar de zwarte delen in de signature kijkt zie je echt niks, dus wat meer diepte zou mooi staan. Dit geldt voor elke versie, een soort van lichtbol of een plek waar licht vandaan komt zou dan ook erg goed staan en geeft de signature gelijk wat meer pit en kijks. Een goed plekje daarvoor zou ook bovenaan beetje in het midden zijn. Als je naar V1 kijkt zie je ook een wat bruin/oranje achtig kleurtje aan de bovenkant. Dat is een perfect plekje om een soort van lichteffect op toe te voegen. Het zou helemaal fantastisch zijn als dat ook zo mooi door de C4Dstelsel heen gaat. Ik weet niet of je mij een beetje begrijpt, maar ik heb dan zo mijn ideeën over dit soort dingen. Niet alles is makkelijk te beschrijven dat snap je wel he. Een pluspunt is de tekst, het past goed bij je zwart/witte signature. Dan gaan we nu over naar V2. Eigenlijk precies hetzelfde wat ik bij V3 heb gezegt. De tekst is nu alleen in zijn nadeel, het witte past hier niet echt bij. Persoonlijk zag ik liever ook een wat kleinere tekst wat horizontaal werd neergezet al is de manier waarop het nu is neergezet niet slecht. Ik vind het leuk dat hier wat kleur in zit, wel is het wat somber. De brightness/contrast wat omhoog zetten zal dus geen slecht idee wezen. Dan nu V1 die ik dus het beste vind. Hier zit namelijk meer diepte, meer kleur en pit in. Hier kijk ik liever naar, hier valt nog iets te zien. Je zou hier dus de tips die ik bij V3 gaf moeten volgen over dat lichteffect. Op sommige plekken kan de contrast iets meer omhoog, dus werk een beetje met brightness en contrast. Ook hier vind ik de tekst niet echt mooi op staan, hier vloekt het eigenlijk meer dan op V2. Op V1 heb je meer kleur en dan een vet dikke schuine tekst in het wit daarnaast hebben staan stoort mij wat te veel. De tekst een bijpassende kleur geven zou al veel beter staan. Ga in ieder geval door met wat je doet, je zult alleen maar beter worden. Reageren
JeremyGFX Geplaatst: 4 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Thx voor je rate zulke rate's heb je pas wat aan! Reageren
.Levi. Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Ja, velen malen beter JeremyGFX. Ik weet niet wat je er zelf van vindt? Hier valt wat te zien en zo te zien heb je goed naar mijn tips gekeken. Misschien niet leuk om te zeggen maar ook hier zie ik een aantal minpuntjes. Ten eerste is het op veel plekken te scherp en te belicht. Het zou mooier zijn als je maar op bepaalde plekken wat licht effecten toevoegt maar niet overal. Om het wat geheimzinniger te houden zou het mooi zijn als je ook wat donkere plekken overlaat en onder de C4D wat licht laat schijnen en op bepaalde plekken de contrast iets verhoogt maar niet op alle delen van de C4D. De linkerkant vind ik nu iets te druk en te scherp. De tekst vind ik erg goed bij het geheel passen, al zou ik wel de outer glow van je naam weglaten. Ik denk dat het beter is als je je naam gewoon de kleur van de outer glow geeft. Reageren
JeremyGFX Geplaatst: 5 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 (bewerkt) Ja ik zie zelf ook een paar minpunten maar ik ben niet zo´n goede Photoshopper dus ik wist niet goed hoe ik dat moest verwerken Maar toch bedankt voor je rate! Nog meer? Bewerkt: 5 januari 2008 door JeremyGFX Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.