Geplaatst: 4 januari 200817 jaren comment_858311 als ik op staunton island ben heb je die 2 pont aanlegstijgers maar bij een komt eer telkens niet een
Geplaatst: 4 januari 200817 jaren comment_858347 als ik op staunton island ben heb je die 2 pont aanlegstijgers maar bij een komt eer telkens niet een Hij vaart alleen tussen Portland en Staunton Island. Bij de linker zal dus ook nooit een Ferry aanmeren.
Geplaatst: 4 januari 200817 jaren Auteur comment_858422 als ik op staunton island ben heb je die 2 pont aanlegstijgers maar bij een komt eer telkens niet een Hij vaart alleen tussen Portland en Staunton Island. Bij de linker zal dus ook nooit een Ferry aanmeren. waarom is er dan nog zo'n aanmeer plaats met een cheatdevice moet je het bewerken nog zon bboot lol
Geplaatst: 16 januari 200817 jaren comment_867693 als ik op staunton island ben heb je die 2 pont aanlegstijgers maar bij een komt eer telkens niet een Hij vaart alleen tussen Portland en Staunton Island. Bij de linker zal dus ook nooit een Ferry aanmeren. daar moet normaal gezien een boot aankomen die naar shoreside vale vaart maar aangezien ze daar aan de tunnel aan het werken zijn gebeurt dit pas op het einde van de storyline
Geplaatst: 16 januari 200817 jaren comment_867803 Dit gebeurt helemaal niet aan het eind van de story line Er is geen enkele ferry die naar Shoreside Vale vaart.
als ik op staunton island ben heb je die 2 pont aanlegstijgers
maar bij een komt eer telkens niet een