crazymerlier Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 ik heb twee weken geleden gta san andreas gekocht maar vandaag ineens wil ik het opstarten en het gaat niet niets gebeurter wie kan me helpen Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 ik heb twee weken geleden gta san andreas gekocht maar vandaag ineens wil ik het opstarten en het gaat niet niets gebeurter wie kan me helpen Heb je misschien mods gebruikt of savegames gedownload? Reageren
max96 Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Wees wat duidelijker, komt er ook geen melding? Heb je vista? Reageren
crazymerlier Geplaatst: 4 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 ik heb twee weken geleden gta san andreas gekocht maar vandaag ineens wil ik het opstarten en het gaat niet niets gebeurter wie kan me helpen Heb je misschien mods gebruikt of savegames gedownload? neen Wees wat duidelijker, komt er ook geen melding? Heb je vista? ja ik heb vista home premium en neen er komt geen melding Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 (bewerkt) Wees wat duidelijker, komt er ook geen melding? Heb je vista? ja ik heb vista home premium en neen er komt geen melding Dit had ik ook met San Andreas. Volg de instructies uit ddeze post hieronder eens. Doordat bepaalde mappen een (extra) beveiliging hebben, waaronder de map 'Program Files', met het besturingssysteem Windows Vista volgt hieronder een oplossing die kan helpen om GTA:SA werkend te krijgen. Overigens gelden bovenstaande aanbevelingen van BrokenTable natuurlijk ook voor PC's met Vista. Om voorbij de beveiliging van de map 'Program Files' te komen, de map waarin ook de map 'Rockstar Games\GTA San Andreas' staat, is het nodig om GTA:SA te starten met 'Administrator rechten': klik met de rechtermuisknop op de snelkoppeling van GTA:SA en kies 'Eigenschappen' selecteer het derde tabblad 'Compatibiliteit' en vink het vakje aan bij 'Bevoegdheidsniveau', naast dit vakje staat: 'Dit programma als Administrator uitvoeren' klik daarna op de knoppen [Toepassen] en [OK] Vanaf nu moeten ook alle GTA:SA gerelateerde programma's zoals carspawners en SAMA op dezelfde manier ingesteld worden, anders zullen zij niet kunnen werken met het spel. Bewerkt: 4 januari 2008 door ..::GhostRider::.. Reageren
crazymerlier Geplaatst: 4 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 neen het gaat nog altijd niet:s ik heb al men mappen verwijderd en nu komt er op deze toepassing kan niet worden gestart omdat vorbisfile.dll niet kan worden gevonden het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen >>> Door Bling: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik in het vervolg even de "Bewerk"-knop om iets aan te passen, s.v.p. <<< Reageren
The Wizard Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 (bewerkt) Even het spel opnieuw instaleren dan of heb je dat al gedaan Bewerkt: 4 januari 2008 door The Wizard Reageren
crazymerlier Geplaatst: 4 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Even het spel opnieuw instaleren dan of heb je dat al gedaan heb het spel opnieuw geinstaleerd maar wil weer niet opstarten Reageren
Donwell Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Verwijder het bestandje 'gta.set' eens uit je map 'San Andreas User Files', te vinden in 'Mijn Documenten'. Dat kan nog wel eens de oplossing bieden. Reageren
crazymerlier Geplaatst: 4 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Verwijder het bestandje 'gta.set' eens uit je map 'San Andreas User Files', te vinden in 'Mijn Documenten'. Dat kan nog wel eens de oplossing bieden. ja dat is het het start terug op thx e gast Reageren
martijn00 Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 Wees wat duidelijker, komt er ook geen melding? Heb je vista? ik hep het zelfde probleem en hep wel vista is dat een probleem ???? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 Wees wat duidelijker, komt er ook geen melding? Heb je vista? ik hep het zelfde probleem en hep wel vista is dat een probleem ???? Probeer dit eens. Doordat bepaalde mappen een (extra) beveiliging hebben, waaronder de map 'Program Files', met het besturingssysteem Windows Vista volgt hieronder een oplossing die kan helpen om GTA:SA werkend te krijgen. Overigens gelden bovenstaande aanbevelingen van BrokenTable natuurlijk ook voor PC's met Vista. Om voorbij de beveiliging van de map 'Program Files' te komen, de map waarin ook de map 'Rockstar Games\GTA San Andreas' staat, is het nodig om GTA:SA te starten met 'Administrator rechten': klik met de rechtermuisknop op de snelkoppeling van GTA:SA en kies 'Eigenschappen' selecteer het derde tabblad 'Compatibiliteit' en vink het vakje aan bij 'Bevoegdheidsniveau', naast dit vakje staat: 'Dit programma als Administrator uitvoeren' klik daarna op de knoppen [Toepassen] en [OK] Vanaf nu moeten ook alle GTA:SA gerelateerde programma's zoals carspawners en SAMA op dezelfde manier ingesteld worden, anders zullen zij niet kunnen werken met het spel. Reageren
tramss Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 Wees wat duidelijker, komt er ook geen melding? Heb je vista? ik hep het zelfde probleem en hep wel vista is dat een probleem ???? Probeer dit eens. Doordat bepaalde mappen een (extra) beveiliging hebben, waaronder de map 'Program Files', met het besturingssysteem Windows Vista volgt hieronder een oplossing die kan helpen om GTA:SA werkend te krijgen. Overigens gelden bovenstaande aanbevelingen van BrokenTable natuurlijk ook voor PC's met Vista. Om voorbij de beveiliging van de map 'Program Files' te komen, de map waarin ook de map 'Rockstar Games\GTA San Andreas' staat, is het nodig om GTA:SA te starten met 'Administrator rechten': klik met de rechtermuisknop op de snelkoppeling van GTA:SA en kies 'Eigenschappen' selecteer het derde tabblad 'Compatibiliteit' en vink het vakje aan bij 'Bevoegdheidsniveau', naast dit vakje staat: 'Dit programma als Administrator uitvoeren' klik daarna op de knoppen [Toepassen] en [OK] Vanaf nu moeten ook alle GTA:SA gerelateerde programma's zoals carspawners en SAMA op dezelfde manier ingesteld worden, anders zullen zij niet kunnen werken met het spel. ik heb het allemaal gedaan maar bij mij blijft hij constant zeggen dat er een fout is opgetrden en ja ik heb vista. kan er iemand mij helpen aub? Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 Wees wat duidelijker, komt er ook geen melding? Heb je vista? ik hep het zelfde probleem en hep wel vista is dat een probleem ???? Wees wat duidelijker, komt er ook geen melding? Heb je vista? ik hep het zelfde probleem en hep wel vista is dat een probleem ???? Probeer dit eens. Doordat bepaalde mappen een (extra) beveiliging hebben, waaronder de map 'Program Files', met het besturingssysteem Windows Vista volgt hieronder een oplossing die kan helpen om GTA:SA werkend te krijgen. Overigens gelden bovenstaande aanbevelingen van BrokenTable natuurlijk ook voor PC's met Vista. Om voorbij de beveiliging van de map 'Program Files' te komen, de map waarin ook de map 'Rockstar Games\GTA San Andreas' staat, is het nodig om GTA:SA te starten met 'Administrator rechten': klik met de rechtermuisknop op de snelkoppeling van GTA:SA en kies 'Eigenschappen' selecteer het derde tabblad 'Compatibiliteit' en vink het vakje aan bij 'Bevoegdheidsniveau', naast dit vakje staat: 'Dit programma als Administrator uitvoeren' klik daarna op de knoppen [Toepassen] en [OK] Vanaf nu moeten ook alle GTA:SA gerelateerde programma's zoals carspawners en SAMA op dezelfde manier ingesteld worden, anders zullen zij niet kunnen werken met het spel. ik heb het allemaal gedaan maar bij mij blijft hij constant zeggen dat er een fout is opgetrden en ja ik heb vista. kan er iemand mij helpen aub? Lees even deze post van Donwell: Verwijder het bestandje 'gta.set' eens uit je map 'San Andreas User Files', te vinden in 'Mijn Documenten'. Dat kan nog wel eens de oplossing bieden. Reageren
stantheman3 Geplaatst: 22 maart 2010 Rapport Geplaatst: 22 maart 2010 Ik heb ook een vervelend probleem, Als ik Gta sa op start. Dan begint ie wel maar als hij dan bijna bij het titel scherm is (zeg maar bij al die plaatjes en waar heel groot staat San andreas) Dan valt ie uit en dan ben ik weer terug op mijn bureaublad , Kan iemand mij helpen, Alvast bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.