_KoE_Mzungu Geplaatst: 22 maart 2010 Rapport Geplaatst: 22 maart 2010 Kan iemand mij helpen, Alleen als je (veel) meer informatie geeft. Zoals: Voldoet jouw PC aan de minimale systeemeisen? Heb je het spel eerder gespeeld zonder problemen? Wat is er veranderd aan je PC tussen het moment dat je het nog wel kon spelen en dit probleem? Heb je je spel gemodificeerd? etc. etc. etc. Reageren
Smithie Geplaatst: 23 maart 2010 Rapport Geplaatst: 23 maart 2010 (bewerkt) Ik heb ook een vervelend probleem, Als ik Gta sa op start. Dan begint ie wel maar als hij dan bijna bij het titel scherm is (zeg maar bij al die plaatjes en waar heel groot staat San andreas) Dan valt ie uit en dan ben ik weer terug op mijn bureaublad , Kan iemand mij helpen, Alvast bedankt Heb ik ook gehad , mijn probleem was dat er een fout in een modificatie zat. Heb je mods gedownload ? *** >>> Door VWO-er: Dubbelpost samengevoegd, gebruik de bewerk-knop om je voorgaande berichten te bewerken.<<< >>> Door _KoE_Mzungu: Quote + reactie op een post uit 2008 verwijdert.<<< Bewerkt: 4 april 2010 door Smithie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.