Big Playahh Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2008 ik heb deze pc: 1.7 GHz 256 mb ram Nvidia Geforce MX 100/200 wat kan het probleem zijn? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fbi-Crew Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2008 ik heb deze pc:1.7 GHz 256 mb ram Nvidia Geforce MX 100/200 wat kan het probleem zijn? Kan je wat meer uitleg geven komt er een error ofzo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Playahh Geplaatst: 4 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2008 ik heb deze pc:1.7 GHz 256 mb ram Nvidia Geforce MX 100/200 wat kan het probleem zijn? Kan je wat meer uitleg geven komt er een error ofzo? nee framerate is volgensmij te laag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fbi-Crew Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2008 je moet dan effe kijken welk bedrijf je videokaarten maakt ga naar die website daar kan je dan je videokaarten upgrade kijk ofdat helpt ga naar start ---> uitvoeren ----> dxdiag en dan zie je wel een bedrijf staan bijv. sis ofzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Playahh Geplaatst: 4 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2008 je moet dan effe kijken welk bedrijf je videokaarten maakt ga naar die website daar kan je dan je videokaarten upgrade kijk ofdat helpt ga naar start ---> uitvoeren ----> dxdiag en dan zie je wel een bedrijf staan bijv. sis ofzo Nvidia Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fbi-Crew Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2008 Dan moet je naar die site gaan en dan moet je downloaden zien ofzo en dan moet je je videokaarten upgraden iik weet niet zeker hoe het er staat maar het moet er staan Veel succes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K.O. Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2008 GTA III is een (relatief) heel oud spel, dus aan je videokaart zal het niet direct liggen. GTA III vereist slechts een pentium III 450 CPU (processor), 96 MB RAM en een 16 MB Direct3D Video Card. Nee, waarschijnlijk ligt het ergens anders aan. - Heeft GTA III het eerst wel goed gedaan? - Heb je iets aan GTA III veranderd? (mods bijvoorbeeld) - Heb je veel programma's tegelijkertijd aanstaan? (ga naar Windows Taakbeheer, Tabblad Processen en kijk of er processen bezig zijn die veel CPU gebruiken.) - Heb je de nieuwste drivers geïnstalleerd? (Download anders hier.) - Heb je een legale versie van GTA III? - Kijk anders of je in GTA III in het menu een aantal grafische opties (zoals anti-aliasing) uit kan zetten of het detailniveau kan verlagen. Ik weet niet zeker of dit überhaupt wel mogelijk is, het is nogal lang geleden dat ik GTA III heb gespeeld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Playahh Geplaatst: 4 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2008 GTA III is een (relatief) heel oud spel, dus aan je videokaart zal het niet direct liggen.GTA III vereist slechts een pentium III 450 CPU (processor), 96 MB RAM en een 16 MB Direct3D Video Card. Nee, waarschijnlijk ligt het ergens anders aan. - Heeft GTA III het eerst wel goed gedaan? - Heb je iets aan GTA III veranderd? (mods bijvoorbeeld) - Heb je veel programma's tegelijkertijd aanstaan? (ga naar Windows Taakbeheer, Tabblad Processen en kijk of er processen bezig zijn die veel CPU gebruiken.) - Heb je de nieuwste drivers geïnstalleerd? (Download anders hier.) - Heb je een legale versie van GTA III? - Kijk anders of je in GTA III in het menu een aantal grafische opties (zoals anti-aliasing) uit kan zetten of het detailniveau kan verlagen. Ik weet niet zeker of dit überhaupt wel mogelijk is, het is nogal lang geleden dat ik GTA III heb gespeeld. dat heb ik ook alemaal goed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 14 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2008 ik heb ook altijd problemen gehad met framerate van GTA III, ik heb AMD Sempron 1,8Ghz, 512MB ram en nVidia GeForce 6200 dus ver boven de recommended lijkt me maar mijn GTA III stotter vaak en ik las daarjuist op Wikigta bij systeemvereisten van GTA III dat er framerate problemen en dat ik patch 1.1 moet downloaden maar de link werkt niet en daarnaast heb ik nog een vraagje, indien ik patch geinstalleerd heb, kan ik GTA III nog met mods spelen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flashingdemon666 Geplaatst: 14 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2008 (bewerkt) ik heb ook altijd problemen gehad met framerate van GTA III, ik heb AMD Sempron 1,8Ghz, 512MB ram en nVidia GeForce 6200 dus ver boven de recommended lijkt me maar mijn GTA III stotter vaak en ik las daarjuist op Wikigta bij systeemvereisten van GTA III dat er framerate problemen en dat ik patch 1.1 moet downloaden maar de link werkt nieten daarnaast heb ik nog een vraagje, indien ik patch geinstalleerd heb, kan ik GTA III nog met mods spelen? Je kan het spel volgens mij gewoon modden als je die patch geinstaleerd hebt. De patch kan je hier vinden: http://www.thegtaplace.com/downloads/file.php?id=79 Bewerkt: 14 januari 2008 door warrock_123_321 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
leone Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2008 Ik heb ook problemen met gta 3. Ik zit op v1.1 en het probleem bij mij is dat mijn video-kaart soms stopt met normaal functioneren en dan moet ik de computer herstarten. Iemand idee hoe ik dit kan verhelpen ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K.O. Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2008 Ik heb ook problemen met gta 3. Ik zit op v1.1 en het probleem bij mij is dat mijn video-kaart soms stopt met normaal functioneren en dan moet ik de computer herstarten. Iemand idee hoe ik dit kan verhelpen ?Wat voor grafische kaart heb je? Wat voor processor? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
leone Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2008 Ik heb ook problemen met gta 3. Ik zit op v1.1 en het probleem bij mij is dat mijn video-kaart soms stopt met normaal functioneren en dan moet ik de computer herstarten. Iemand idee hoe ik dit kan verhelpen ?Wat voor grafische kaart heb je? Wat voor processor? VIA/S3G Unichrome Pro IGP AMD Sempron Processor 3100+ 1.80 GHz, 448 MB of RAM Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K.O. Geplaatst: 11 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2008 Stopt je videokaart alleen met "normaal functioneren" tijdens GTA III? Of ook als je andere dingen aan het doen bent? Dan zou GTA III er namelijk niet veel mee te maken hebben maar wordt het gewoon een hardware probleem. Nou ik ken de kaart niet, maar weet je zeker dat je de laatste drivers hebt? Deze? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
leone Geplaatst: 11 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2008 Stopt je videokaart alleen met "normaal functioneren" tijdens GTA III? Of ook als je andere dingen aan het doen bent? Dan zou GTA III er namelijk niet veel mee te maken hebben maar wordt het gewoon een hardware probleem. Nou ik ken de kaart niet, maar weet je zeker dat je de laatste drivers hebt? Deze? Ik kan gta vice city en san andreas met die videokaart spelen zonder al te veel problemen. Enkel bij gta 3 laat hij het vaak afweten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.