Jump to content

GTA 3 draait niet lekker

Big Playahh

Recommended Posts

Stopt je videokaart alleen met "normaal functioneren" tijdens GTA III? Of ook als je andere dingen aan het doen bent? Dan zou GTA III er namelijk niet veel mee te maken hebben maar wordt het gewoon een hardware probleem. Nou ik ken de kaart niet, maar weet je zeker dat je de laatste drivers hebt? Deze?

Ik kan gta vice city en san andreas met die videokaart spelen zonder al te veel problemen. Enkel bij gta 3 laat hij het vaak afweten.

Heb GTA 3 op mindere systemen gedraait, en daar wil het prima. Zet je resolutie gewoon op 640x480, dan draait tie een stuk sneller en het beeld is acceptabel. (hogere resolutie lijken de details alleen wat strakker)

Delen op andere websites

• 1 maand later...
Ik heb ook problemen met gta 3. Ik zit op v1.1 en het probleem bij mij is dat mijn video-kaart soms stopt met normaal functioneren en dan moet ik de computer herstarten. Iemand idee hoe ik dit kan verhelpen ?

Ik heb deze grafische kaart standaart onbaord zitten en het probleem hiermee is dat het gwoon een k*t grafische kaart is. Ik heb problemen gehead met meerdere spellen en programma's en uiteindelijk gwoon een nieuwe grafische kaart gekocht. Sindsdien zijn alle problemen weg. Verder weetik ook niks en niet omdat ik er niet naar gezocht heb.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...