Blitsjard Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 http://www.youtube.com/results?search_query=blitsjard1 Kijk ze allemaal!! zo cool Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Dat Lame en Duty gedoe is grappig. Mooi werk verder Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 11 januari 2008 Rapport Geplaatst: 11 januari 2008 (bewerkt) hoe heet dat spel, net zo als de titel van het filmpje, of anders edit: laat maar want je kunt natuurlijk wel zien dat het call of duty is Bewerkt: 12 januari 2008 door Donald-Duck Reageren
K.O. Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 (bewerkt) Hoezo reclame Ik heb de link naar mn profiel ook op dit forum staan (in mn profiel), maar om daar nou een heel topic voor te openen... Misschien volgen er wel 60.000 topics op deze manier Ik zie dat je filmpjes nog maar amper bekeken zijn trouwens. Oh wacht, zo heel lang staan ze er ook nog niet op. Waarderingen vallen wel een beetje tegen of niet. Bewerkt: 12 januari 2008 door K.O. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 Ik vind ze eigenlijk redelijk grappig, maar reclame maken is niet toegestaan op dit forum daarbij zeker geen topic. Maarja dat is mijn zorg niet. Ik vind het wel leuk,ik heb aleen drie gekeken en dat vond ik best leuk. Verder nog geen oordeel . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.