Jump to content

Episodic content?


jesse_gtalover

Recommended Posts

Ik hoor de laatste tijd veel over zogenaamde "episodic content" voor de 360 versie van het spel! Nu heb ik een Xbox 360, dus zou ik graag willen weten wat "episodic content" nou precies is! :dans:

Als je de missies van GTA IV hebt uitgespeeld kun je deze Episodic Content downloaden en heb je meer missies. Dit is alleen voor de XBOX360, want Microsoft heeft hiervoor 50 miljoen neergelegt. Je moet geloof ik ook zelf betalen om dit te downloaden. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Episodic Content is extra inhoud voor je spel, uitgegeven in verschillende episoden. Het woord (de woorden) zegt het zelf al. Je ontvangt (evt tegen betaling) extra inhoud voor je spel. Om de zoveel tijd wordt er een nieuw stukje inhoud (missies, andere toevoegingen) downloadbaar gesteld.

Link to comment
Delen op andere websites

ps3 krijgt dit ook wel

(het is eenmaal een playstation game)

het zou niet helemaaal eerlijk zijn als het zou komen voor de ps3

komt echt wel goed maar nu eerst afwachten op het spel voordat we gaan geilen op missies die niet eens in het orginele spel zitten..

Link to comment
Delen op andere websites

ps3 krijgt dit ook wel

(het is eenmaal een playstation game)

het zou niet helemaaal eerlijk zijn als het zou komen voor de ps3

komt echt wel goed maar nu eerst afwachten op het spel voordat we gaan geilen op missies die niet eens in het orginele spel zitten..

Microsoft heeft wel 50 miljoen dollar neergelegd om die Episodic content exclusief voor de 360 te krijgen... Misschien lossen ze zo wel het probleem op dat er niet zoveel op een 360 schijfje past... Dat er met die episodic content steeds een stukje bijkomt... Het zou wel jammer zijn... :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

ps3 krijgt dit ook wel

(het is eenmaal een playstation game)

het zou niet helemaaal eerlijk zijn als het zou komen voor de ps3

komt echt wel goed maar nu eerst afwachten op het spel voordat we gaan geilen op missies die niet eens in het orginele spel zitten..

Microsoft heeft wel 50 miljoen dollar neergelegd om die Episodic content exclusief voor de 360 te krijgen... Misschien lossen ze zo wel het probleem op dat er niet zoveel op een 360 schijfje past... Dat er met die episodic content steeds een stukje bijkomt... Het zou wel jammer zijn... :duh:

Natuurlijk is het alleen voor de Xbox 360. Rockstargames gaat geen exclusieve contents voor de PS3 (gratis) maken omdat Microsoft hun zoiezo hebben betaald met een enorme bedrag.

Ik heb gelezen dat deze contents (natuurlijk) niet gratis zullen zijn omdat Microsoft een deel van de 50 miljoen terug wilt van de mensen die GTA IV op de xbox spelen. Ze zullen dus ook niet goedkoop worden.

Anyways:

Lees deze topic eens:

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=64587

Bewerkt: door Gangsta
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...