WALLAH Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 dit is het probleem alsk wil gaan sniperen beetje op hoofden schieten en alles maar alsk dan wil inzoome met me sniper dan crasht me spel weet iemand hier een oplossing voor Alvast bedankt Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 dit is het probleem alsk wil gaan sniperen beetje op hoofden schieten en alles maar alsk dan wil inzoome met me sniper dan crasht me spel weet iemand hier een oplossing voor Alvast bedankt Heb je misschien mods geinstaleerd die iets met de sniper doet? Reageren
WALLAH Geplaatst: 4 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 dit is het probleem alsk wil gaan sniperen beetje op hoofden schieten en alles maar alsk dan wil inzoome met me sniper dan crasht me spel weet iemand hier een oplossing voor Alvast bedankt Heb je misschien mods geinstaleerd die iets met de sniper doet? neej Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 ook niet buiten de sniper? Reageren
WALLAH Geplaatst: 4 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 ook niet buiten de sniper? die snapte ik niet T_T ALLEEN ALS IK INZOOM!!! :cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry: Reageren
Arthis Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 ook niet buiten de sniper? die snapte ik niet T_T ALLEEN ALS IK INZOOM!!! :cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry: Hij bedoelt of je nog andere modificaties hebt geïnstalleerd die niks met de sniper te maken hebben. Reageren
max96 Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Dat had ik eerst ook, en ik had het ergens mee verholpen. Ik had het ook met zoomen van de camera. Ik dacht dat iets met de display instelling, maar weet niet zeker. Reageren
WALLAH Geplaatst: 4 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Dat had ik eerst ook, en ik had het ergens mee verholpen. Ik had het ook met zoomen van de camera.Ik dacht dat iets met de display instelling, maar weet niet zeker. ok bedankt kzal ff kijke , en nee ik heb geen andere modificaties gebruikt! O_o Reageren
WALLAH Geplaatst: 5 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 Dat had ik eerst ook, en ik had het ergens mee verholpen. Ik had het ook met zoomen van de camera.Ik dacht dat iets met de display instelling, maar weet niet zeker. ok bedankt kzal ff kijke , en nee ik heb geen andere modificaties gebruikt! O_o neej het werkt niet kan iemand me helpe plzzz Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 Probeer het bestandje 'gta_sa.set' eens te verwijderen in de San Andreas User Files. Reageren
WALLAH Geplaatst: 5 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 (bewerkt) Probeer het bestandje 'gta_sa.set' eens te verwijderen in de San Andreas User Files. waar staat dat bestandje? oh kzie em al ik heb et geprobeerd helaas et werkte niet klotezooi weet je mischien nog iets? Bewerkt: 5 januari 2008 door Dutchy3010 Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 Loopt het overal vast als met je sniper inzoomt of alleen op bepaalde plekken? Reageren
WALLAH Geplaatst: 6 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 Loopt het overal vast als met je sniper inzoomt of alleen op bepaalde plekken? overal Reageren
mmaes1 Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 (bewerkt) mss eens een keertje herinstaleren En wallah kwist niet dat je kon gamen als je in kartonnen doos woont Bewerkt: 6 januari 2008 door mmaes1 Reageren
WALLAH Geplaatst: 6 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 (bewerkt) mss eens een keertje herinstaleren En wallah kwist niet dat je kon gamen als je in kartonnen doos woont man ik heb computer van 2 euro van de zeeman met internet van alice ^^ iedereen bedankt voor hun behulpzaamheid Bewerkt: 6 januari 2008 door WALLAH Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.