stijnenleon Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 bij img tool 2.0 kan ik een .txd bestand niet vinden.. ik heb de .dff al wel gevonden maar .txd staat er niet bij??? Reageren
K.O. Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 bij img tool 2.0 kan ik een .txd bestand niet vinden..ik heb de .dff al wel gevonden maar .txd staat er niet bij??? Dat kan, lang niet altijd hebben de DFF en TXD dezelfde naam. Vertel eens wélke txd je probeert te vinden? Reageren
Donwell Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Deze heeft ook dezelfde naam als 'Slamvan.dff', zie ik. Ik heb hem eventjes voor je opgezocht, en hij staat er in. Misschien dat je bent vergeten op 'F3' te drukken, waarmee je de volgende zoekt? Anyway, hij staat er simpelweg in onder 'Slamvan.txd'. Zie ook het plaatje dat ik heb gemaakt, zo zie je de afbeelding geheel. Reageren
stijnenleon Geplaatst: 4 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 (bewerkt) ik heb het geprobeerd maar zit er echt niet bij ....:S:S:S Bewerkt: 4 januari 2008 door stijnenleon Reageren
Donwell Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Probeer eens gewoon 'Slamv' in te tikken bij het zoeken? Dat heb ik tenminste gedaan, en hij gaf meteen een match. Als hij er niet tussen staat, is hij hoogstwaarschijnlijk verwijderd; in dat geval kun je gewoon het bestand terug opvragen (Klik) of gewoon een andere toevoegen. Reageren
stijnenleon Geplaatst: 4 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 yes yes yes yes het werkt het werkt,, nu even kyken of ik ze ook in het spel kan vinden! ooh ja nog een vraagje ik had laats een hummer geruild voor zo'n ranger zegmaar, en toen deed ik een code dat ik een ranger zou krijge en toen kreeg ik een gewone ranger groeten stijnenleon Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.