joshoon Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Ik heb net VIsta Transformation Pack gedownload en geinstalleert.... 8.1 Na het installeren herstarte ik Windows. voordat de Welkomsscherm kwam... zag ik 2 .dll fouten... Daarna kreeg ik een schermpje met: Fout in gebruikersinterface. Kan het dll-bestand msgina.dll (aanmeldgebruikersinterface) niet laden. Neem contact op met de systeembeheerder om dit dll-bestand te laten vervangen of het orginele bestand te laten herstellen. OPNIEUW OPSTARTEN Het opnieuw opstarten helpt niks... Ik heb en gevoel dat het transformation pack is programmeerd op een PC account met een wachtwoord... Die heb ik dus niet... dus komt het aanmeldscherm ook niet. Hoe zet ik er wel een wachtwoord op zonder in Windows te komen? Mijn zus deed het ooit met Bios setup. En ik kan ook niet in Veilige Modus... dan krijg ik het zelfde. Ik zit nu ook op me andere PC. Hoe los ik dit op? Reageren
GTA_XP Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Die Vista Pack vernietigt je pc Mijn laptop was erg traag van geworden, ook had het een héél wazige resolutie. Welke Windows heb jij? Hoe heb je het geinstalleerd? Voldoet jouw pc aan de eisen? Vista Pack is niet een goede Vistaskinpack, dat vraagt namelijk veel van je gheugen. Het vraagt ook 512 MB RAMgeheugen, kan je net zo goed een echte Vista installeren als je perse Vista skin wilt Reageren
joshoon Geplaatst: 4 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Die Vista Pack vernietigt je pc Mijn laptop was erg traag van geworden, ook had het een héél wazige resolutie. Welke Windows heb jij? Hoe heb je het geinstalleerd? Voldoet jouw pc aan de eisen? Vista Pack is niet een goede Vistaskinpack, dat vraagt namelijk veel van je gheugen. Het vraagt ook 512 MB RAMgeheugen, kan je net zo goed een echte Vista installeren als je perse Vista skin wilt Ik heb XP... mijn PC ondersteunt het makkelijk. Ik heb de setup normaal geopent in Windows om te installeren. Reageren
joshoon Geplaatst: 4 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Wat moet ik nu doen Reageren
RonaldVC Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Niet zo snel bumpen graag, het kan even duren voordat iemand reageerd.. Over je probleem: Beschadigde of ontbrekende .dll bestanden betekenen over het algemeen niet veel goeds.. Het handmatig vervangen of terugplaatsen van deze bestanden werkt 9 van de 10 keer niet goed, en de kans op een onstabiel systeem blijft altijd aanwezig. Meestal komt het er dus op neer dat je je systeem opnieuw moet installeren, of recoveren. Heb je een set recovery-dvd's bij je systeem kan je het daarmee doen, anders zou je gewoon Windows opnieuw moeten installeren met de Windows cd. Reageren
joshoon Geplaatst: 4 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 (bewerkt) Niet zo snel bumpen graag, het kan even duren voordat iemand reageerd..Over je probleem: Beschadigde of ontbrekende .dll bestanden betekenen over het algemeen niet veel goeds.. Het handmatig vervangen of terugplaatsen van deze bestanden werkt 9 van de 10 keer niet goed, en de kans op een onstabiel systeem blijft altijd aanwezig. Meestal komt het er dus op neer dat je je systeem opnieuw moet installeren, of recoveren. Heb je een set recovery-dvd's bij je systeem kan je het daarmee doen, anders zou je gewoon Windows opnieuw moeten installeren met de Windows cd. Maar dan heb ik geen drivers... dus opnieuw installeren is geen echte optie :S. BTW: Sorry voor die bump... ben erg bang dat ik me windows kwijt ben. Dus wil het snel gefixed hebben Bewerkt: 4 januari 2008 door joshoon Reageren
GTA_XP Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Er is niks anders op dan de Windows opnieuw installeren Ik moest mijn Windows XP ook helemaal opnieuw schoon installeren. $%#@ Vista Transformation Pack Installeer anders CrystalXP, dat is een erg mooie Vista skin pack. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.