StyloN Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Ze zeggen dat dit het beste spel ooit gemaakt is voor de ps2 ---> klopt dit? Oow ja is dit een aanrader om te kopen? misschien ga ik hem kopen Ps. als er zon topic al bestaat --> Sorry!!! Pss. Toen ik the Zoek button Deze naam intikte toen kreeg ik geen topics En oow ja vertel wat jullie ervan vinden ( op de ps2) hij is 89.99 Best wel duur Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 (bewerkt) Ze zeggen dat dit het beste spel ooit gemaakt is voor de ps2 ---> klopt dit?Oow ja is dit een aanrader om te kopen? misschien ga ik hem kopen Ps. als er zon topic al bestaat --> Sorry!!! Pss. Toen ik the Zoek button Deze naam intikte toen kreeg ik geen topics En oow ja vertel wat jullie ervan vinden ( op de ps2) hij is 89.99 Best wel duur Zelf heb ik dit spel nog nooit gespeeld, maar je vraagt als dat spel goed is, ik heb dat even voor je opgezocht, en dit kwam ik tegen ----->Klik<-----, zoals je ziet op deze site, heeft dit spel een 92 gehaald uit 69( ) reviews en dat is wel heel goed, bijna uizonderlijk zelfs. Even voor een vergelijking, het best verkochte PS2 spel, San Andreas, heeft 3 puntjes meer (95), dus dan kan je wel zeker zijn als je dit spel je een beetje interesseerd, dat je dit spel geweldig zult vinden. Voor de tracklist, downloads en meer kan je op de officiële site van dit spel kijken. Bewerkt: 4 januari 2008 door GTA-Freak2 Reageren
StyloN Geplaatst: 5 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 Ze zeggen dat dit het beste spel ooit gemaakt is voor de ps2 ---> klopt dit?Oow ja is dit een aanrader om te kopen? misschien ga ik hem kopen Ps. als er zon topic al bestaat --> Sorry!!! Pss. Toen ik the Zoek button Deze naam intikte toen kreeg ik geen topics En oow ja vertel wat jullie ervan vinden ( op de ps2) hij is 89.99 Best wel duur Zelf heb ik dit spel nog nooit gespeeld, maar je vraagt als dat spel goed is, ik heb dat even voor je opgezocht, en dit kwam ik tegen ----->Klik<-----, zoals je ziet op deze site, heeft dit spel een 92 gehaald uit 69( ) reviews en dat is wel heel goed, bijna uizonderlijk zelfs. Even voor een vergelijking, het best verkochte PS2 spel, San Andreas, heeft 3 puntjes meer (95), dus dan kan je wel zeker zijn als je dit spel je een beetje interesseerd, dat je dit spel geweldig zult vinden. Voor de tracklist, downloads en meer kan je op de officiële site van dit spel kijken. ok thnx.. ik zal kijken of ik hem ga kopen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.