.Sharingan Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Onderwerp: Anime Soort design: Signature Size design: Maakt niet uit Render: Own choice Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: ZSM Opmerking: Hoi, wil jij tegen mij battlen ?
.Sharingan Geplaatst: 6 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 Rullez doet mee Ik post hem na jou.
Galiorix Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 Mooi werk jongens, even een rate. Rullez: Mooi design (een signature is ie een beetje te groot voor, maar dat terzijde). Border is goed, kleuren zijn goed gedaan en render is mooi. Ik weet niet precies wat je er allemaal aan heb gedaan, misschien kan je even de originele render pic posten Wat jammer is dat de 2 'honden' erg vaag zijn en niet echt goed ingeblent, waardoor ze een beetje een doorn in het oog zijn. Jammer. Maar verder ziet het er allemaal goed uit. 7.1/10. .WhoopDiDoo.: Mooie signature, mooie render gekozen en de border is gewoon goed. Tekst is mooi geplaatst, goede kleurkeuze en dito font keuze. Ik heb er eigenlijk weinig op aan te merken, een nette signature zonder al te veel poespas. 8.5/10 Mijn stem gaat uit naar .WhoopDiDoo. omdat die toch net iets beter is als het design van Rullez, als die honden er niet ingezeten hadden, was het misschien anders uitgelopen Keep it up beide Greetz
M4X Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 Vote: Whoop Allebei een mooie creatie, maar toch vind ik die van Whoopdidoo wat mooier, met name door het goede lichteffect. Rullez, jouw lp vind ik op sommige plaatsen wat te scherp, en op andere plekken iets te blurrig. Jammer dat je hier geen goede balans tussen kon vinden. Het kleurgebruik is daarintegen wel goed, maar bij Whoopdidoo is het allemaal net wat beter. Ook vind ik je border net iets te dik, voortaan zou ik voor dit soort designs gewoon 1px zwart nemen, of een 2 verschillende kleuren. Whoop, op jouw sig heb ik erg weinig aan te merken. Het kleurgebruik is erg goed, het lichteffect is mooi, en dat maakt het geheel erg goed. Mijn enige minpuntje is de tekst. Alhoewel de tekst ook nog niet eens zo slecht is, zou ik voortaan toch een ander lettertype nemen. De kleuren en de plaatsing van de tekst zijn wel goed. Mijn stem gaat dus duidelijk naar Whoopdidoo, sorry Rullez.
Cabyon Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 Vote: Whoop Hij heeft een mooi donker effect, serieus gezicht ''alsof er iets aankomt'' en de linkerkant is licht. Prachtig. Mvg, Cabyon
.Sharingan Geplaatst: 17 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 Ik win denk ik, maar het is nu al de 17de, maar ik mag wegens ruzie thuis, maar om de 2 dagen erop.
Recommended Posts