-GoldWing- Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Kent iemand een goed progje waar je filmpjes mee kan bewerken. als dat er is ben ik heel blij. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Kent iemand een goed progje waar je filmpjes mee kan bewerken.als dat er is ben ik heel blij. Ja, een programma genaamd Sony Vegas. Hiermee kun je allemaal effecten toevoegen. >>hier<< is een tutorial ervan. Je moet geloof ik wel ervoor betalen. Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 4 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Nee, ik wil dat het gratis is Reageren
Gangsta Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Nee, ik wil dat het gratis is Gratis software kan (meestal) nooit beter zijn dan betaalbare. Ik raad je aan Windows Movie Maker te gebruiken wat standaard al in je computer zit. Dat is geen slecht programma. Een hele goede programma om filmpjes mee te bewerken is Adobe Premier. Deze is natuurlijk betaalbaar maar je hebt ook een 30 dagen periode. http://www.soft32.com/download_315.html Succes. Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 4 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Dank je wel Gangsta Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.