Jump to content

sa-mp foutmeldingen

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb een probleem want ik speel vaak sa-mp maar soms als ik het speel dan komt er dat windows een foutmelding gevonden heeft of ik het rapport wil verzenden of niet. hoe kan ik voorkomen dat deze foutmeldingen blijven komen? :N

maar het is ook dat het niet elke keer komt het komt vaak maar niet altijd

Bewerkt: door [GS]killer
Geplaatst:

Wanneer krijg je dat soort meldingen? Als je in een voertuig stapt, een bepaald wapen neemt?

Overigens is een mogelijkheid dat je mods hebt geïnstalleerd, die SA-MP niet accepteert. Verwijder deze mods eens, dan kan hij het wel weer doen. Mocht je geen mods hebben geïnstalleerd, moeten we de oplossing eventjes ergens anders zoeken, maar daarvoor moeten we eerst bovenstaande vraag beantwoord hebben. :)

Geplaatst:
Wanneer krijg je dat soort meldingen? Als je in een voertuig stapt, een bepaald wapen neemt?

Overigens is een mogelijkheid dat je mods hebt geïnstalleerd, die SA-MP niet accepteert. Verwijder deze mods eens, dan kan hij het wel weer doen. Mocht je geen mods hebben geïnstalleerd, moeten we de oplossing eventjes ergens anders zoeken, maar daarvoor moeten we eerst bovenstaande vraag beantwoord hebben. :)

Ik heb dat ook als in met me auto in z'n tuning shop ga

Weet je mischien hoe ik dat voorkom?

PM Me maar :puh:

Geplaatst:

nee dat is het niet want het gebeurd random

het kan als ik inlog een auto stap weg rij het kan allemaal

Geplaatst:
Ik heb dat ook als in met me auto in z'n tuning shop ga

Weet je mischien hoe ik dat voorkom?

PM Me maar :puh:

Ik vond dit op de SA:MP site. :)

1)

• Go to your My Documents/GTA SA User Files Folder.
  • Delete the file named gta_sa.set. This file contains your game configurations, the game will recreate this file when you start it next time with the default config.
  • Start SA:MP, try to mod your car
  • If it works, try to change settings (changing resolution, Visual effects, AA, etc.)

2)

• Go to start > run > dxdiag
  • Click on the "Sound" tab.
  • Under "DirectX Features", set the "Hardware Sound Acceleration Level" to "Basic Acceleration" (Should also work on Standard Acceleration)
  • Click on "Save all Information", and Exit.

3)

• Update your drivers

4)

• Change compatibility mode to Windows 2000

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...