Eli R Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 (bewerkt) [Klik op de afbeelding(niet de zwarte bovenrand gegenereerd door het forum) voor 1280x1024]Deviantart Link Ik heb er zo'n anderhalf uur aan gewerkt. Ik heb de 2007 versie van de Gmod beta gebruikt om de figuren te 'fotograferen'. Daarna heb ik in photoshop met de pen tool de figuren te vectorizen, de wolk komt uit een van mijn eerdere werken(onderaan de eerste post) en heb ik veranderd naar mijn smaak. Alles is met de hand gedaan en niks met behulp van filters(op de achtergrond gradient na maar dat lijkt mij vrij logisch) Ik hoop op opbouwende kritieken van zowel verse als rijpe photoshoppers. -Eli Bewerkt: 5 januari 2008 door Eli R Reageren
Hackman Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 ik vind de alles heel mooi gemaakt allen die twee vreemde figuren had je beter weg kunnen laten en dan had je daar iets anders neer kunnen zetten want ze passen niet echt bij de miniatuur legerpoppetjes Reageren
Heroix Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 ik vind de alles heel mooi gemaakt allen die twee vreemde figuren had je beter weg kunnen laten en dan had je daar iets anders neer kunnen zetten want ze passen niet echt bij de miniatuur legerpoppetjes Ze passen er wel bij, want in het spel waar deze vector van komt, Garry's Mod, heb je echt van die figuren. Ikzelf vind hem heel mooi gedaan, niets op aan te merken eigenlijk, nice job. Reageren
Eli R Geplaatst: 5 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 ik vind de alles heel mooi gemaakt allen die twee vreemde figuren had je beter weg kunnen laten en dan had je daar iets anders neer kunnen zetten want ze passen niet echt bij de miniatuur legerpoppetjes Die door jou benoemde vreemde figuren maken deel uit van de spelserie(Half-Life 2). Deze figuren komen beiden in de speelwereld van Half-Life 2 voor. Toch bedankt dat je zo een diepe en lange rate hebt gegeven[/sarcasme]. Reageren
.Djanick Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 zal ik dan maar een rate gaan geven? laat ik als eerst de BG nemen: je hebt de BG goed opgevuld met de wolken en de personen, door de vorm van de wolken lijkt het *vind ik* net of deze worden weg geblazen. * doet me denken aan films waar opeens alle mist wegwaait en je een moordenaar ziet staan * de personen zijn ook goed opgesteld, alleen de allerlinkste richt z`n wapen omhoog,, zou die scheef zijn? (is de BG ook vector btw?) nu waar het eigenlijk om gaat, de monsters: ik vind ze goed gelukt, omdat je alleen zwart ziet is het mysterieus. heb zelf ook een tijdje vector gedaan en heb dan ook respect dat je dit zo kan maken Reageren
Eli R Geplaatst: 6 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 zal ik dan maar een rate gaan geven? laat ik als eerst de BG nemen: je hebt de BG goed opgevuld met de wolken en de personen, door de vorm van de wolken lijkt het *vind ik* net of deze worden weg geblazen. * doet me denken aan films waar opeens alle mist wegwaait en je een moordenaar ziet staan * de personen zijn ook goed opgesteld, alleen de allerlinkste richt z`n wapen omhoog,, zou die scheef zijn? (is de BG ook vector btw?) nu waar het eigenlijk om gaat, de monsters: ik vind ze goed gelukt, omdat je alleen zwart ziet is het mysterieus. heb zelf ook een tijdje vector gedaan en heb dan ook respect dat je dit zo kan maken Ik heb geen idee wat je bedoelt met of de achtergrond ook vector is. Maar alles is iniedergeval met de hand gedaan. Bedankt voor je reactie. Zijn er nog meer mensen die zouden willen reageren? Reageren
Grove St. Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 ik vind de alles heel mooi gemaakt allen die twee vreemde figuren had je beter weg kunnen laten en dan had je daar iets anders neer kunnen zetten want ze passen niet echt bij de miniatuur legerpoppetjes Die door jou benoemde vreemde figuren maken deel uit van de spelserie(Half-Life 2). Deze figuren komen beiden in de speelwereld van Half-Life 2 voor. Toch bedankt dat je zo een diepe en lange rate hebt gegeven[/sarcasme]. Niet iedereen weet dat Eli R. Welkom terug trouwens. Ik vind het geheel erg mooi gedaan, het verhaal is duidelijk en het is niet te druk. Opzich niks op aan te merken op het geheel, want.. wat kan je verkeerd doen? Precies. Je gebruikt je eigen style, wat oke is, maar probeer de volgende keer iets anders, want het is altijd hetzelfde. Zoals in je ava te zien was dat eentje met een boom, toen die andere en nu deze. Misschien moet je je wat meer gaan uitbreiden, want je speelt nog aardig 'save' met je designs. Ik geef het qua passendheid een 7.7/10 en voor de moeilijkheid een 6.6/10. Reageren
Arjen Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 Zelf ben ik ook een fan van de Half Life games. Iemand die nog nooit Half Life 2 heeft gespeeld zou denk ik niet weten wat dit allemaal uitbeeld. Wat ik zie is een Strider, Dog, Alyx, een civilian, een CP en nog iets op de achtergrond waar ik niets van kan maken. Dat wil dus zeggen dat je het perfect hebt gedaan. Meer kan ik er niet van zeggen, zoals Grove St zei, het is je eigen stijl. Ik vind het wel gaaf. Trouwens, een leuk idee. Start een nieuw transparant document, plak daar een van je figuren in en ga dan naar Edit -> Define Brush Preset. Dan heb je ze gelijk opgeslagen als brush. Reageren
Eli R Geplaatst: 6 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 Zelf ben ik ook een fan van de Half Life games. Iemand die nog nooit Half Life 2 heeft gespeeld zou denk ik niet weten wat dit allemaal uitbeeld. Wat ik zie is een Strider, Dog, Alyx, een civilian, een CP en nog iets op de achtergrond waar ik niets van kan maken. Dat wil dus zeggen dat je het perfect hebt gedaan. Meer kan ik er niet van zeggen, zoals Grove St zei, het is je eigen stijl. Ik vind het wel gaaf.Trouwens, een leuk idee. Start een nieuw transparant document, plak daar een van je figuren in en ga dan naar Edit -> Define Brush Preset. Dan heb je ze gelijk opgeslagen als brush. Ik sla ze op als custom shape, miniem tot geen kwaliteitsverlies naarmate de grootte veranderd. De figuur op de achtergrond is een hunter, een mini strider uit Episode Two En om op Grove St terug te komen. Je hebt gelijk dat mijn stijl weinig tot niet veranderd. Maar de manier waarop ik mijn stijl tot stand breng is wél veranderd. Waar ik het eerst deed met de magic wand tool en brushes, teken ik mijn karakters nu echt. Ook ben ik van 'natuur' overgestapt op personen en scenes, wat veel aantrekkelijker is en veel leuker om te doen. Ik heb voorheen wel andere stijlen geprobeerd(vooral hier, hier, hier en hier te bezichtigen.) maar de simpliciteit van het maken van dat soort werken spreekt mij niet aan. Ik photoshop nu ongeveer zo lang als ik hier op het forum zit, datgene wat jullie van mij zien is niet alles wat ik creëer. Ik begrijp dat je het zegt aangezien ik hier niet zoveel variate post maar die is er wel degelijk Meer voorbeelden van wat ik ook heb gedaan: Deviantart paginas: Cartoon zombie aanval Handgetekende Link 8Bit Handgetekende Link Ego Achtergrond 1 Ego Achtergrond 2 Imageshack: Wii valt PS3 aan achtergrond Volstrekt Willekeurigheid Hangman Vissen? Mario tekening Zelda logo compositie(was meer oefening voor het vectorizen, om de originele witte achtergrond van het logo te verwijderen en de wolf samen met de tekst vrij te krijgen) Wii achtergrond Voor stage: Layout voor stage Layout voor stage 2 Layout voor stage 3 Poster voor stage Reageren
Hackman Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 sorry dat ik het niet helemaal kon plaatsen ik geef je een 7/10 Reageren
Eli R Geplaatst: 7 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 sorry dat ik het niet helemaal kon plaatsen ik geef je een 7/10 Heel fijn zo'n rating, maar daar alleen heb ik niks aan. Een photoshopper(en zeker een beginner als jij) kan veel beter kritiek hebben(zowel positief als negatief, maar wel beide keren opbouwend), met een beetje lengte en de punten goed behandeld. Het geeft niet, ook dat moet je leren Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.