wouter12345 Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Geplaatst: 16 januari 2005 hey homies die missie dat je die jizzy of zoeits moet vermoorden en zijn gsm pakken ofzoeits die lukt niet ik he 1 keer de auto kapot geschoten met rpg en toen was de mission failed heeft er iemand tips ps : ik ben pas nieuw :rolleyes: Reageren
Bierkameel Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Geplaatst: 16 januari 2005 hey homiesdie missie dat je die jizzy of zoeits moet vermoorden en zijn gsm pakken ofzoeits die lukt niet ik he 1 keer de auto kapot geschoten met rpg en toen was de mission failed heeft er iemand tips ps : ik ben pas nieuw :rolleyes: Je moet hem uit laten stappen, hem dan dood gaan schieten en niet de auto laten ontploffen als hij erin zit.. :rolleyes: Reageren
The Godfather Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Geplaatst: 16 januari 2005 schieten op die wagen totdat hij uitstapt en wegrent (als een wijf) en dan neerknallen....zie ook binnekort de walkthrough Reageren
Gizmo71 Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Geplaatst: 17 januari 2005 Als je goed opgelet had bij de andere missie van Jizzy weet je dat je IN de auto steeds moet bellen... Dus niet de Auto verrot knallen :lol: Reageren
Master-mind Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Geplaatst: 19 januari 2005 rij hem klem tegen de reling stap uit de auto schiet de banden lek stapt hij uit en trap je hem neer klaar Reageren
juul Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Geplaatst: 19 januari 2005 rij hem klem tegen de reling stap uit de auto schiet de banden lek stapt hij uit en trap je hem neer klaar schiet zijn banden plat voor je het gebouw binen gaat en zet hem al klem maar jizzys auto niet verplaatsen Reageren
Master-mind Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Geplaatst: 19 januari 2005 kan ook maar dat is valsspelen en dan is de missie vern**kt Reageren
-Richard- Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Geplaatst: 19 januari 2005 kan ook maar dat is valsspelenen dan is de missie vern**kt Dat is niet valsspelen, dat is slim. Ik zelf heb ook van tevoren zijn auto verplaatst, vast gezet. Later kon ik rustig het gebouw uitlopen met een bezoeka. En heb die auto door de lucht laten vliegen. Reageren
Tupac A. Shakur Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Geplaatst: 19 januari 2005 Als je goed opgelet had bij de andere missie van Jizzy weet je dat je IN de auto steeds moet bellen... Dus niet de Auto verrot knallen :lol: hoe bedoel je je moet de auto niet verrot schieten,dat heb ik wel gedaan hij stapt uit als de auto brand en dan maak je hem af en pakt zijn mobiel Reageren
Pablo Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Geplaatst: 2 februari 2005 als je hem niet te pakken krijgt , rij dan rustig achter hem aan, hij gaat vanzelf stuntelen en dan krijg je hem makkelijk achter het stuur vandaan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.