Jump to content

missie dat je jizzy zijn gsm moet pakken of zoiets

Recommended Posts

Geplaatst:

hey homies

die missie dat je die jizzy of zoeits moet vermoorden en zijn gsm pakken ofzoeits die lukt niet ik he 1 keer de auto kapot geschoten met rpg en toen was de mission failed heeft er iemand tips

ps : ik ben pas nieuw :rolleyes:

Geplaatst:
hey homies

die missie dat je die jizzy of zoeits moet vermoorden en zijn gsm pakken ofzoeits die lukt niet ik he 1 keer de auto kapot geschoten met rpg en toen was de mission failed heeft er iemand tips

ps : ik ben pas nieuw :rolleyes:

Je moet hem uit laten stappen, hem dan dood gaan schieten en niet de auto laten ontploffen als hij erin zit.. :rolleyes:

Geplaatst:

Als je goed opgelet had bij de andere missie van Jizzy weet je dat je IN de auto steeds moet bellen...

Dus niet de Auto verrot knallen :lol:

Geplaatst:

rij hem klem tegen de reling stap uit de auto schiet de banden lek stapt hij uit en trap je hem neer klaar

Geplaatst:
rij hem klem tegen de reling stap uit de auto schiet de banden lek stapt hij uit en trap je hem neer klaar

schiet zijn banden plat voor je het gebouw binen gaat en zet hem al klem maar jizzys auto niet verplaatsen

Geplaatst:
kan ook maar dat is valsspelen

en dan is de missie vern**kt ;)

Dat is niet valsspelen, dat is slim. Ik zelf heb ook van tevoren zijn auto verplaatst, vast gezet. Later kon ik rustig het gebouw uitlopen met een bezoeka. En heb die auto door de lucht laten vliegen.

Geplaatst:
Als je goed opgelet had bij de andere missie van Jizzy weet je dat je IN de auto steeds moet bellen...

Dus niet de Auto verrot knallen :lol:

hoe bedoel je je moet de auto niet verrot schieten,dat heb ik wel gedaan hij stapt uit als de auto brand en dan maak je hem af en pakt zijn mobiel

• 2 weken later...
Geplaatst:

als je hem niet te pakken krijgt , rij dan rustig achter hem aan,

hij gaat vanzelf stuntelen en dan krijg je hem makkelijk achter het stuur vandaan

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...