ganton_gangster007 Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Geplaatst: 16 januari 2005 Geef hier argument plus een cijfer aan deze geweldige mp3 speler Apple I-Pod Klik Hier voor Foto Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Geplaatst: 16 januari 2005 Het enigste wat ik zie is een foto. Het zou wel handig zijn als je er wat eigenschappen bij zet. Bijvoorbeeld, hoeveel MB hij heeft. Enzovoort. Kwa uiterlijk vindt ik hem niet mooi , een zesje Reageren
The Outlaw Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Geplaatst: 16 januari 2005 zoveel? nummer kunnen erop nou als je die allemaal kunt beluisteren, de vormgeving, nee dat had beter gekund jammer, een 5 <_< Reageren
Mania-92 Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Geplaatst: 16 januari 2005 een 0,000 aan zo'n kleintje heb ik genoeg niet zo'n grote Reageren
-Niels- Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Geplaatst: 16 januari 2005 eej, heb ff wat gezocht en dit heb ik gevonden wel vet lange lijst maarja Specificaties: iPod Capaciteit Harde schijf van 20 of 40 GB (1) Ruimte voor 5000 of 10.000 nummers in de 128-Kbps AAC-structuur (2) Bewaart gegevens via FireWire of USB 2.0 harde schijf Venster LCD-venster van 5,08 cm (diagonaal) met blauw-witte LED-backlightverlichting Resolutie 160 x 128 pixels, beeldpuntafstand 0,24 mm Ondersteuning voor weergave van meerdere talen en tekensets tegelijk Geluid Tot 25 minuten beveiliging tegen overspringen Frequentieresponsie: 20 tot 20.000 Hz Ondersteunde geluidsstructuren: AAC (16 tot 320 Kbps), MP3 (32 tot 320 Kbps), MP3 VBR, Audible, AIFF, Apple Lossless en WAV Doordat de firmware kan worden bijgewerkt, kunnen ook nieuwe geluidsstructuren worden ondersteund. Koptelefoon Oordopjes met 18-mm luidsprekers en neodymium transductormagneten Frequentieresponsie: 20 tot 20.000 Hz Impedantie: 32 ohm Systeemvereisten voor de Mac Macintosh computer met FireWire-poort Mac OS X versie 10.1.5 of hoger (Mac OS X versie 10.3 of hoger aanbevolen) USB 2.0 vereist Mac OS X versie 10.3.4 Systeemvereisten voor Windows PC met een FireWire- of USB 2.0-poort, of een FireWire- of USB 2.0-kaart Windows 2000 met Service Pack 4 of Windows XP Home of Professional Aanpasbare instellingen Hoofdmenu aanpassen Meerdere On-the-Go-afspeellijsten aanmaken Afspeelsnelheid van gesproken boeken aanpassen Klikfunctie hoorbaar via de koptelefoon Een beoordeling aan nummers toekennen Shufflemodus voor nummers of albums Eén of allemaal herhalen Geluidscontrole in- of uitschakelen 20 Equalizer-instellingen Backlight-timer Schermcontrast Herinneringen in- of uitschakelen of geluid uitschakelen Timer sluimerstand Datum en tijd Tijd weergeven in menubalk Adresgegevens sorteren en weergeven op voor- of achternaam Klikfunctie in- of uitschakelen Menu's in de volgende talen: Engels, Frans, Duits, Japans, Spaans, Italiaans, Nederlands, Deens, Noors, Fins, Zweeds, Koreaans, Vereenvoudigd Chinees, Traditioneel Chinees Informatie over nummer, artiest en album in de volgende talen: Bulgaars, Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Grieks, Hongaars, Italiaans, Japans, Koreaans, Kroatisch, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Roemeens, Russisch, Servisch, Sloveens, Slowaaks, Spaans, Traditioneel Chinees, Tsjechisch, Turks, Vereenvoudigd Chinees en Zweeds Omgeving Temperatuur bij gebruik: 0° tot 35° C Temperatuur bij opslag: -20 tot 45° C Relatieve luchtvochtigheid: 5 tot 95%, niet-condenserend Hoogte bij gebruik: tot 3000 m In- en uitvoer Dockconnector Stereokoptelefoonaansluiting van 3,5 mm Poort voor afstandsbediening (met draadverbinding) Stroomvoorziening en batterij (3) Ingebouwde, oplaadbare lithium-ionbatterij Speeltijd: tot 12 uur bij volledig opgeladen batterij Standby-tijd: 1 maand bij volledig opgeladen batterij Opladen via FireWire-kabel die is aangesloten op de computer of de lichtnetadapter Snellaadtijd: ongeveer 2 uur (80% van capaciteit) Volledige laadtijd: ongeveer vier uur Opladen via USB 2.0-kabel die is aangesloten op de computer of de lichtnetadapter Volledige laadtijd: ongeveer vier uur Lichtnetadapter 6-pens FireWire-connector Ingangsspanning (wisselstroom): 100 tot 240 V bij max. 0,4 amp Frequentie: 50 tot 60 Hz Uitgangsspanning (gelijkstroom): 12 V bij max. 1 amp Afmetingen en gewicht (20-GB model) Hoogte: 10,4 cm Breedte: 6,1 cm Diepte: 1,4 cm Gewicht: 158 g Afmetingen en gewicht (40-GB model) Hoogte: 10,4 cm Breedte: 6,1 cm Diepte: 1,8 cm Gewicht: 176 gram Reageren
Mania-92 Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Geplaatst: 16 januari 2005 en het prijskaartje van dat alles?? Reageren
The Godfather Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Geplaatst: 16 januari 2005 270 € .....maar dat plaatje van ganton is gewoon het apple logo dit is een ipod Reageren
-Niels- Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Geplaatst: 16 januari 2005 en het prijskaartje van dat alles?? eej, Op 'een' orginele site van een merk. zetten ze meestal geen prijs als je die wilt moet je maar winkels zoeken op internet die dit product verkopen. gr, Niels Reageren
Robin2130 Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Geplaatst: 16 januari 2005 Dit hoort hier niet echt thuis, verplaatst naar computer forum Reageren
ganton_gangster007 Geplaatst: 17 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2005 (bewerkt) 270 € .....maar dat plaatje van ganton is gewoon het apple logodit is een ipod sorry hoor maar dit is geen ipod dit is een creative die hebben meer geheugen maar zijn veel groter en lelijker PS: sorry van die lijst wat hij allemaal heeft was vergeten edit: i pod plaatjes hier nog een paar: =zwarte versie ervan vind ik erg lelijk mini ipod is kleiner en heeft minder geheugen 2Gigabyte volgens mij en de normale 20 gig of 40 verkrijgbaar in veeel kleuren Bewerkt: 17 januari 2005 door ganton_gangster007 Reageren
Tim14 Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Geplaatst: 19 januari 2005 een 0,000 aan zo'n kleintje heb ik genoeg niet zo'n grote Ze zijn net zo groot maar iets breder als een mobiel. Mijn vader zit te denken of hij er 1tje wil aanschaffen waar je films op kunt zetten, en kijken. Reageren
Arjen Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Geplaatst: 19 januari 2005 sorry hoor maar dit is geen ipod dit is een creative die hebben meer geheugen maar zijn veel groter en lelijker Geen IPod? Wat is Creative dan? Creative is een merk! Volgens mij is het wél een IPod. Maar waarvoor deze topic? Om over IPod's te praten? B) Nice!.. Reageren
Timovich Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Geplaatst: 19 januari 2005 Ik geef er een 7 voor omdat 'tie mooi is en je kan er veel mee, maar ook duur! Zelf zou ik er wel 1 gratis willen hebben maar ik geef er niks voor uit Reageren
ganton_gangster007 Geplaatst: 19 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2005 ja ik geef wel een 8 voor de mooi stijlvolle kleur!! Maar ik vindt vaak op het internet get a free I-Pod enzo klik ik nooit op maar waarom zetten ze dat op site's eigenlijk zou er ook natuurlijk een gratiz willen hebben wie niet?? Reageren
Timovich Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Geplaatst: 19 januari 2005 Dat is nep moet je niet intrappen.. Als je er 1 gratis wilt zou je die ergens moeten winnen ofzo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.