Quatroking Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 2 woorden: it sucks gelukkig krijg ik de mooie Radio 538 USB radio! Reageren
meetlat Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 Maar als er iemand is die dat weet of je film op je ipod kan zien stuur dan een e-mail naar me Volgens mij bestaat dat niet, dan is het of een MP4 speler, of een Ipod van 400 euro ofzo @ Meetlat, kan hij echt zo lang mee dan (Energie) jazeker als hij volledig is opgeladen kan ie 8uur mee non-stop Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 Ik post het maar even hier. Ik wil namelijk Linux op mijn Ipod Photo 30GB. Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand hoe dit werkt. Of heb je misschien een goede site voor mij waar alles goed word uitgelegt. Alvast bedankt. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 Ik post het maar even hier.Ik wil namelijk Linux op mijn Ipod Photo 30GB. Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand hoe dit werkt. Of heb je misschien een goede site voor mij waar alles goed word uitgelegt. Alvast bedankt. Heey Mazzel, Take a look at this. Misschien heb je er wat aan. Het lijkt we trouwens wel vet, Linux op je iPod... Succes ermee, Gunslinger Reageren
Typhoon Geplaatst: 29 september 2005 Rapport Geplaatst: 29 september 2005 ik vind hem heel vet, ik ga meschien 1 kopen Reageren
Ferre Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 270 € .....maar dat plaatje van ganton is gewoon het apple logodit is een ipod Egt niet. Het is een Zen. ipOd is veel mooier ik geef de iPod een 9! Reageren
Ferre Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 Ik Bump dit topic maar eens heel erg nu. Maar ik be van plan om over ongeveer 2 weken een Ipod te gaan kopen. En dan die van 310 Euro. Met Kleurenscherm. En er zit 20GB op. Wie van jullie op het forum heeft deze Ipod ook? En kan mij vertellen wat je er allemaal nu precies mee doet. Hij is ook in het zwart verkrijgbaar heb ik gezien. Ik heb een iPod shuffle. En die zwarte versie is de U2 versie. Reageren
Wesley Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 ik vind zo`n Ipod ook niet echt mooi , ik geef als cijver een 6/10 Reageren
Ferre Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 Dit kwam ik toevallig tegen op de sita van het tv prgramma Radar. Dit is een Mp3 test. Die grote Mp3's zoals de Zen en de iPod. Kijk maar de iPod scoort hoog. Radar site Als je op de site bent. Zoek dan in de lijst "test mp3-spelers". Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 ik heb het gezien maar ik geef een i-pod een 7/10! Reageren
Ferre Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 ik heb het gezien maar ik geef een i-pod een 7/10! Dat kan. Reageren
Wesley Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 ik heb het gezien maar ik geef een i-pod een 7/10! Dat kan. off topic : Ferre blijf voortaan Ontopic! . dat wil zeggen als je off topic bent dat je over andere dingen praat die niet bij deze topic hoord! deze topic gaat dus op Apple I-Pod , ga dus niet over andere dingen praten!!! . ontopic : ik vind de uiterlijk van die I-Pod niks aan , maar met I-Pod kun je wel leuke dingen doen . Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 2 woorden:it sucks gelukkig krijg ik de mooie Radio 538 USB radio! helemaal mee eens, apple vindt ik persoonlijk een k*t merk... Reageren
Eli R Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 Dankzij apple bestaan er computers!!! Maar ontopic: Ik heb zelf een zilveren iPod Mini 4GB, en hij bevalt me zeer goed. 9/10 Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 ik heb het gezien maar ik geef een i-pod een 7/10! Dat kan. off topic : Ferre blijf voortaan Ontopic! . dat wil zeggen als je off topic bent dat je over andere dingen praat die niet bij deze topic hoord! deze topic gaat dus op Apple I-Pod , ga dus niet over andere dingen praten!!! . Sinds wanneer ben jij Moderator geworden? Als ik het me goed herriner ben je dat nog steeds niet. Dus wil je in vervolg niet zo reageren. Dat doe ik dan wel. Ik heb nu 10GB van mijn Ipod in gebruik. Nog ongeveer 19GB vrij. 2108 liedjes staan erop en 1500+ Foto's staan erop. En ook nog wat andere bestandjes. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.