Ferre Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 ik heb het gezien maar ik geef een i-pod een 7/10! Dat kan. off topic : Ferre blijf voortaan Ontopic! . dat wil zeggen als je off topic bent dat je over andere dingen praat die niet bij deze topic hoord! deze topic gaat dus op Apple I-Pod , ga dus niet over andere dingen praten!!! . ontopic : ik vind de uiterlijk van die I-Pod niks aan , maar met I-Pod kun je wel leuke dingen doen . Sorry hoor, maar iedereen geeft een cijfer voor de iPod. IK post een link voor een filmpje. Daarin geven ze cijfers voor Mp3 spelers, en ik wou laten zien hoe hoog de iPod scoort. Peace. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 Ik nu op mijn Ipod staan: - GTA San Andreas = 4,7 GB. - Roller Coaster Tycoon 3 = 600 MB. - 3 Films = 2,4 GB - Heel veel Software en andere games = ook al een paar GB. 2156 Liedjes. = 7,91 GB 1404 Foto's. In totaal heb ik 21,34 GB gebruikt. En ik heb nu nog 6,52 GB vrij. Reageren
dudedude Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 (bewerkt) Ik nu op mijn Ipod staan:- GTA San Andreas = 4,7 GB. - Roller Coaster Tycoon 3 = 600 MB. - 3 Films = 2,4 GB - Heel veel Software en andere games = ook al een paar GB. 2156 Liedjes. = 7,91 GB 1404 Foto's. In totaal heb ik 21,34 GB gebruikt. En ik heb nu nog 6,52 GB vrij. huh san andreas op je i-pod ik wist niet dat dat kon Bewerkt: 12 oktober 2005 door dudedude Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 huh san andreas op je i-pod ik wist niet dat dat kon Ik kan ook niet San Andreas op de Ipod spelen. Ik gebruik mijn Ipod als Externe harde schijf. En dan heb ik er San Andreas opgezet. Reageren
Ferre Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 huh san andreas op je i-pod ik wist niet dat dat kon Ik kan ook niet San Andreas op de Ipod spelen. Ik gebruik mijn Ipod als Externe harde schijf. En dan heb ik er San Andreas opgezet. Ja, mij iPod shuffle is eigenlijk gewoon een USB die muziek kan afspelen. Je doet hem netzoals een USB in je PC en je kunt hem ook al harde schijf gebruiken. Maar op de shuffle past maar 512 mb tot 1 gb Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.