wotski Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 Beste Gta-ers, ik heb een vraag over de ammu-nation. hoe train je daar andere wapens behalve het pistol,shotgun,smg? Als iemand er iets over weet zeg het dan alsjeblieft Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 (bewerkt) Verder kan het denk ik niet, alleen wat in die wedstrijd ofzo zitten. Dus verder kan het niet. Je kan daar wel wapens kopen. succes Voor Meer Informatie: WikiGTA Unmountable Tijmen Bewerkt: 5 januari 2008 door Unmountable Tijmen Reageren
wotski Geplaatst: 5 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 bedankt , weet je ook een plaats waar je wel andere wapens kan trainen??? Reageren
Mynameisjeff Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 je kan aleen als je mense doodschiet of op autos schiet en helicopters zo kan je wapen skil trainen maar verder kan je aleen in de ammu-nation schop traine Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 Je eigen garage? Een effectieve, snelle manier om je wapenskills snel omhoog te krijgen, is een auto in de garage te zetten, en die kapot te schieten. Als hij ontploft, stap je achteruit (zodat de garagepoort dicht gaat). Zodra die dicht is, stap je weer vooruit, de garagepoort gaat weer open, en je auto is weer heel. Dan kan je die weer kapot schieten. Etcetera, etcetera, etcetera. Aangezien je zo altijd raakt, gaat je wapenskill van dat wapen relatief snel omhoog. Reageren
game~skater Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 als je verder komt kan je daar ook een AK-47 trainen, waar ik altijd train is bij dar hotel van w555tip Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 (bewerkt) Ik heb de AN challenge al uitgespeeld en bij alle wapens 100% maar toch staat er in het menu dat er 7/8 ofzoiets staat. dus ik moet eigenlijk nog 1 challenge, maar ik heb het al 10x gehaald. Heeft een ander dit probleem ook? Bewerkt: 5 januari 2008 door Dark_Zemy Reageren
wotski Geplaatst: 5 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 ik heb nu bij ak-47 hitman, shotgun, silenced pistol, smg en nog veel meer Hitman level. Nu had ik dus een vraag of je van een smg er 2 kunt dragen? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 Nope Je zult moeten modden (kan alleen met een PC versie). Hier is een mod die zorgt dat je van (bijna) alle wapens twee vast hebt. Reageren
Basssss Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 Ik ga altijd naar een bar ofzo, daar staan flesjes, schiet ze kapot en je mag bijna niks missen. Als je dit een paar keer doet gaat de meter stijgen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.