Jump to content

Webruimte vraag.

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb 1 jaar geleden een site gekocht,alleen ik heb hem laten upgraden naar 200 naar 750 MB is dit voldoende voor mijn site ?

Ik heb nu nog 23 % gebruikt voor mijn forum en website !

Geplaatst:

750 MB ruimte is meer dan voldoende. Je gebruikt nu dus ongeveer 170 MB, dus er kan nog wel vier keer zoveel bij. Hetgeen waar je meer rekening mee moet houden, is dataverkeer. Ik hoop niet dat je 750 MB dataverkeer bedoelt, want dat is niet veel. Maar als je gewoon webruimte bedoelt, is het genoeg. :Y

Geplaatst:

Dat hangt ervanaf hoeveel bezoekers je verwacht. Voor een forum is 5 Gb zeker meer als genoeg maar als je het vol zet met downloads die een 100 keer gedownload worden per maand dus pak 500mb downloads van je ruimte dat is dan 50 000 mb = 50 gb dus het hangt er echt vanaf hoeveel bezoekers je verwacht. :Y Ik denk dat 10 Gb het beste is maar ik weet echt niet wat je gaat aanbieden en hoeveel bezoekers je verwacht. Dus het is een beetje gokken eigenlijk en na een aantal maand kan je wel zien wat je echt nodig hebt je begint dus beter met te weinig en dan kan je host het pakket dat je neemt upgraden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...