moechy Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 hallo iedereen ik heb een filmpje gemaakt en in elkaar gezet maar als ik het wil opslaan krijg ik dit. Windows Movie maker kan de film niet opslaan op de opgegeven locatie.Controleer of de originele brondbestanden die in de film zijn gebruikt nog beschikbaar zijn, of de gekozen locatie voor opslag nog beschikbaar is en of er voldoende vrije schijfruimte beschikbaar is.Probeer het vervolgens opnieuw. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 Heb je dit al geprobeerd? Volg de volgende stappen: Ga naar filmtaken Zoek naar: 3 Film afwerken Klik op: Opslaan op deze computer Zet het bestand in een map (bij. Mijn Muziek) Volg de verdere instructies Probeer het nu eens. Reageren
moechy Geplaatst: 5 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 dat had ik gdn en toe kreeg ik dat probleem,nu heb ik mijn pc gestart en nu is het wel gelukt. Toch bedankt. Reageren
moechy Geplaatst: 6 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 krijg weer hetzelfde fucking probleem Reageren
moechy Geplaatst: 11 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2008 AUB kan iemand me alsjeblieft helpen ik heb het echt met elk filmpje dat ik wil maken. Reageren
Galiorix Geplaatst: 11 januari 2008 Rapport Geplaatst: 11 januari 2008 AUB kan iemand me alsjeblieft helpen ik heb het echt met elk filmpje dat ik wil maken. Ik denk dat constant bumpen weinig zin heeft, als niemand het antwoord weet. Ik gebruik zelf geen Movie Maker, maar misschien is het verstandig om naar een ander programma over te stappen, zoals Pinnacle Studio ofzo Die zijn ongeveer even makkelijk als Movie Maker en meestal ook uitgebreider. Greetz Reageren
moechy Geplaatst: 11 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2008 is er nog een goed gratis programma dan? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.