jojogta3 Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Geplaatst: 16 januari 2005 hebben jullie de auto mothership al eens ergens gezien zo, ja waar? hebben jullie de helikopter news chopper al eens ergens gezien zo, ja waar? ALVAST BEDANKT B) :ph34r: Reageren
Master-mind Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Geplaatst: 16 januari 2005 in een missie je kunt hem spawnen met de cheatdisk news heli die had iemand anders gevonden moet je maar is opzoeken weet de titel alleen niet meer Reageren
Bierkameel Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Geplaatst: 16 januari 2005 hebben jullie de auto mothership al eens ergens gezien zo, ja waar?hebben jullie de helikopter news chopper al eens ergens gezien zo, ja waar? ALVAST BEDANKT B) :ph34r: Die News Chopper staat geloof ik nergens maar je kan er wel in met 3 politie sterretjes achter je aan da moet je op een hoge berg of gebouw staan en als ie vlak bij je is er in gaan, en die Mothership kan je denk ook niet krijgen misschien kan je wel die Camper tunen tot zo'n Mothership :blink: :unsure: Reageren
jojogta3 Geplaatst: 16 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2005 ga ik wel proberenb Reageren
The Godfather Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Geplaatst: 16 januari 2005 die mothership camper van The Truth is maar eenmalig te krijgen (geld ook voor de green sabre) en dat is tijdens die missie (tenzij je hem wilt spawnen met de cheatdisc) Reageren
BrokenTable Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Geplaatst: 16 januari 2005 in een missieje kunt hem spawnen met de cheatdisk Wat is de code en welke cheatdisc? Ik zoek hem namelijk nog! die mothership camper van The Truth is maar eenmalig te krijgen (geld ook voor de green sabre) De Green Sabre komt alleen in een cutscene voor. Reageren
jojogta3 Geplaatst: 17 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2005 je kunt eeen normale sabre ook tunen tot een greeen sabre maaar waaar is die news chopper Reageren
commando Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Geplaatst: 8 maart 2005 die kan je alleen maar uit de lucht kapen (als ie je achter na zit.) Reageren
Ewoud Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Geplaatst: 8 maart 2005 je kunt hem spawnen met de cheatdisk Kan niet der is nog geen code voor. Geen uitsprake doen waar je niks van weet. Want je kan niet alles met Armax ewoud Reageren
X-Zero Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Geplaatst: 8 maart 2005 en komt ook niet he ewoud jij bent best wel ego hij kan heus wel komen hoor' (maar ik betwijfel of hij er komt want het is geen speciale bak)... Reageren
Ewoud Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Geplaatst: 8 maart 2005 (bewerkt) Ik ben meer in dat wereldje thuis dan jou. En heb beslit geen groot ego.Anders had ik hier nog geen eens gezeten Bewerkt: 8 maart 2005 door ewoud Reageren
X-Zero Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Geplaatst: 8 maart 2005 hoe kan jij dat weten, behalve als je door mijn ogen kan kijken ,wat de kans klein is ,dus jij weet geen drol of ik dat wereldje leef of doe...snappie?... :lol: :blink: Reageren
Ewoud Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Geplaatst: 8 maart 2005 (bewerkt) Ik heb veel contact met andere hackers. En god laat me niet door jouw ogen kunnen kijken.<_< Zal er gelijk bij vertellen waarom hij er niet kan komen. Het is namelijk een auto die niet in de auto track routine zit. Hij wordt alleen gebruikt in een missie en de missies staan weer in een andere taal dan hex geschreven. Bewerkt: 8 maart 2005 door ewoud Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.