gtadaphne Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 Ik heb een vraag weten julie mesgien een code voor als je niet verder komt by een missie want die code zijn er wel ma moeilijk te vind ik heb ze nog niet gevonden. Groetjes Daphne Reageren
Donwell Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 Voor zover is er nog voor geen enkele GTA een code ontwikkeld waarbij je een missie kunt overslaan. Wel zijn er allemaal code's waarmee je een missie kan vermakkelijken, door middel van goede wapens krijgen. Voor alle cheats moet je deze pagina maar eventjes goed doornemen. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 (bewerkt) Ik heb een vraag weten julie mesgien een code voor als je niet verder komt by een missiewant die code zijn er wel ma moeilijk te vind ik heb ze nog niet gevonden. Groetjes Daphne Die codes zijn er niet voor de PS-2 Op de PSP kun je een aanvraag doen aan iemand die die missie dan voor je doet Hier zieje hoe je een Savegame installeerd: Klik Download de missie die ook op die pagina zit en volg dan de instructies. Bewerkt: 5 januari 2008 door GTA-fan2 Reageren
Pietje II Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 (bewerkt) Ik heb een vraag weten julie mesgien een code voor als je niet verder komt by een missiewant die code zijn er wel ma moeilijk te vind ik heb ze nog niet gevonden. Groetjes Daphne Er bestaan genoeg cheats die je kunnen helpen om een missie te behalen (zoals de cheat dat je weer volle health of volle body armor hebt), maar een dergelijke cheat om een missie daadwerkelijk over te slaan bestaat niet. Kijk op =>deze pagina<= om alle GTA Vice City Stories-cheats te bezichtigen. Edit: Te laat. >>> Door SummerBase: Geeft niet hoor MacKrotenkoker, papke heeft wel een papje voor jouw. Hé! <<< Bewerkt: 5 januari 2008 door SummerBase Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.