giinoo Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 Best leden ik heb een vraagje : ik heb op internet een mod installer gevonden en geinstalleerd ik kan er allemaalooi auto's inzetten. maar toen heb ik op het internet een scooter en een harley davidson gevonden endie wou ik er ookinzetten met dat mod progammatje maar toen ik het spel opstarte en ik wou op de scooter zitten toen viel hij steeds uit maar met aut's is dat niet?? kan iemand mij plzz helpen alvast bedankt Gr gino Reageren
Donwell Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 Motors hebben vaak ook een aangepaste handling, een nieuwe staat vaak vermeld bij de ReadMe. Daar staan een aantal regeltjes in met allerlei cijfers. Afhankelijk van wat voor soort regeltje, moet je hem aanpassen. De meest voorkomende die je moet aanpassen zijn Vehicles.ide, Handling.cfg en Carcols.dat. Kijk dus even goed of je deze hebt overgenomen. Mocht dat niet werken, herinstalleer de mod dan eens. Misschien heb je een klein foutje gemaakt, waardoor hij het niet meer doet. Doet hij het dan nog niet, kun je beter de mod achterwege laten of een andere zoeken. Reageren
giinoo Geplaatst: 5 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 Motors hebben vaak ook een aangepaste handling, een nieuwe staat vaak vermeld bij de ReadMe. Daar staan een aantal regeltjes in met allerlei cijfers. Afhankelijk van wat voor soort regeltje, moet je hem aanpassen. De meest voorkomende die je moet aanpassen zijn Vehicles.ide, Handling.cfg en Carcols.dat. Kijk dus even goed of je deze hebt overgenomen.Mocht dat niet werken, herinstalleer de mod dan eens. Misschien heb je een klein foutje gemaakt, waardoor hij het niet meer doet. Doet hij het dan nog niet, kun je beter de mod achterwege laten of een andere zoeken. hartstikke bedankt maar hoe mopet je die mod aanpassen dan Reageren
giinoo Geplaatst: 5 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 Motors hebben vaak ook een aangepaste handling, een nieuwe staat vaak vermeld bij de ReadMe. Daar staan een aantal regeltjes in met allerlei cijfers. Afhankelijk van wat voor soort regeltje, moet je hem aanpassen. De meest voorkomende die je moet aanpassen zijn Vehicles.ide, Handling.cfg en Carcols.dat. Kijk dus even goed of je deze hebt overgenomen.Mocht dat niet werken, herinstalleer de mod dan eens. Misschien heb je een klein foutje gemaakt, waardoor hij het niet meer doet. Doet hij het dan nog niet, kun je beter de mod achterwege laten of een andere zoeken. hartstikke bedankt maar hoe mopet je die mod aanpassen dan ik heb hem aangepast mar hij doet het nog steeds niet??:S Reageren
giinoo Geplaatst: 5 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 Kijk is bij WikiGTA. ik kan daar niks vinden Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 (bewerkt) Best leden ik heb een vraagje :ik heb op internet een mod installer gevonden en geinstalleerd ik kan er allemaalooi auto's inzetten. maar toen heb ik op het internet een scooter en een harley davidson gevonden endie wou ik er ookinzetten met dat mod progammatje maar toen ik het spel opstarte en ik wou op de scooter zitten toen viel hij steeds uit maar met aut's is dat niet?? kan iemand mij plzz helpen alvast bedankt Gr gino Je gebruikt een installer. Ik denk SAMI? Installers doen motors etc namelijk bijna nooit goed instaleren. Daarom raad ik je IMG Tool aan. Hiermee moet je alles handmatig doen, maar je weet dan wel zeker dat het 100% lukt. Het duurt ook wel wat langer, maar de uitkomst is het waard. >>hier<< download je de IMG tool en >>hier<< is een tutorial ervan. Veel succes! Bewerkt: 5 januari 2008 door ..::GhostRider::.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.