Jump to content

installatie

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo.

Ik heb een game gedownload maar als ik hem wil installeren dan maakt hij een tijdelijke map aan op de hood schijf (die bijna vol zit) waardoor hij dus niet verder kan... hoe kan ik dit oplossen

(en zeg me me niet dat het illegaal is want dat is het niet)

Geplaatst: (bewerkt)
Hallo.

Ik heb een game gedownload maar als ik hem wil installeren dan maakt hij een tijdelijke map aan op de hood schijf (die bijna vol zit) waardoor hij dus niet verder kan... hoe kan ik dit oplossen

N.V.M. ik zag iets over het hoofd. Excuses :(

Bewerkt: door Rullez
Geplaatst:
Hallo.

Wanneer je op dat download link klikt, komt er vast en zeker wel en keuze: Uitvoeren of Opslaan. Maak eerst een nieuwe map in je bureaublad of documenten aan en klik dan op: 'Opslaan'. Zoek de nieuwe map op, klik erop totdat je erin bent en klaar, downloaden maar.

Geplaatst:

Nee dat staat er niet er is wel een knopje browser maar die is ge diabeld omdat hij meteen begind

Geplaatst:
Nee dat staat er niet er is wel een knopje browser maar die is ge diabeld omdat hij meteen begind

Het raarste is dat wat jij wilt installeren, niet in 1 volledige map zit, maar allemaal los. Vooral omdat het meteen begint.

Probeer van te voren een map aan te maken in jou bureablad. En zodra jou download start en ook bezig is, sleep je een voor een je gedownloade bestanden in die map. Kijken of dat lukt. (Of je krijgt een foutmelding..)

Probeer het.

Als dat niet lukt doe je gewoon dit:

Maak een nieuwe map aan op jou bureaublad. Selecteer veel snelkoppelingen/icoontjes en sleep ze naar die nieuwe map toe. Nu heb je genoeg ruimte right? Download je bestanden gewoon op je bureaublad. Zodra die klaar is maak je weer een nieuwe map aan en sleep die gedownloade bestanden allemaal naar die map toe.

Pák weer die oude map die je hebt aangemaakt en zet alles terug (kopieren, plakken). Tadaa. ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...