_niickk Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 dit lijkt me echt, aangezien het uit de 3e trailer komt.. Reageren
Cabyon Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 Dat zou het wel kunnen zijn ja.... Reageren
_niickk Geplaatst: 5 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 Dat zou het wel kunnen zijn ja.... het lijkt veel op de echte New York kaart daarom.. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 (bewerkt) dit lijkt me echt, aangezien het uit de 3e trailer komt.. Als je de zoekfunctie had gebruikt was je op >>dit<< topic uitgekomen. Hier wordt dit al verteld. In >>deze<< post van b4rtsimpsOn zie je dat hij het óók al ontdekte. Lees daarom het 'Trailer onderzoek' topic eens door. Bewerkt: 5 januari 2008 door ..::GhostRider::.. Reageren
_niickk Geplaatst: 5 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 (bewerkt) dit lijkt me echt, aangezien het uit de 3e trailer komt.. Als je de zoekfunctie had gebruikt was je op >>dit<< topic uitgekomen. Hier wordt dit al verteld. In >>deze<< post van b4rtsimpsOn zie je dat hij het óók al ontdekte. Lees daarom het 'Trailer onderzoek' topic eens door. ohw de zoekfunctie werkt bij mij niet.. slotje dan maar Bewerkt: 5 januari 2008 door _niickk Reageren
thagtaking Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 dit lijkt me echt, aangezien het uit de 3e trailer komt.. Als je de zoekfunctie had gebruikt was je op >>dit<< topic uitgekomen. Hier wordt dit al verteld. In >>deze<< post van b4rtsimpsOn zie je dat hij het óók al ontdekte. Lees daarom het 'Trailer onderzoek' topic eens door. ohw de zoekfunctie werkt bij mij niet.. slotje dan maar hey kerel ik heb dit gister ook al gepost dit is oud nieuws dat wist ik gister ook niet omdat ik het tege kwam op 1 van de meest bezochte gta web site op het web... zeker wete dat je dit plaatje niet van mij hebt? Reageren
_niickk Geplaatst: 5 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 dit lijkt me echt, aangezien het uit de 3e trailer komt.. Als je de zoekfunctie had gebruikt was je op >>dit<< topic uitgekomen. Hier wordt dit al verteld. In >>deze<< post van b4rtsimpsOn zie je dat hij het óók al ontdekte. Lees daarom het 'Trailer onderzoek' topic eens door. ohw de zoekfunctie werkt bij mij niet.. slotje dan maar hey kerel ik heb dit gister ook al gepost dit is oud nieuws dat wist ik gister ook niet omdat ik het tege kwam op 1 van de meest bezochte gta web site op het web... zeker wete dat je dit plaatje niet van mij hebt? nee van gtaplace ik zocht een mod voor ufo's vandaar maar die zoekfunctie werkt bij mij niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.