gtadaphne Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2008 Ik heb een paar vragjes zijn er nog meer missies als je bij de jive drive bent? waar is de missie waar je meer health kan krijgen? en waar is de missie waar je meer body armor kan krijgen? Groetjes Daphne Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2008 Ik heb een paar vragjes zijn er nog meer missies als je bij de jive drive bent? waar is de missie waar je meer health kan krijgen? en waar is de missie waar je meer body armor kan krijgen? Groetjes Daphne Ja naar de missie Jive Drive krijg je nog een boel missies. Kijk >>hier<< voor een missie overzicht. Met de zijmissie 'Air Rescue' krijg je meer health als je het hebt gehaald. Je start deze missie door in een 'Air Ambulance' te stappen en op te drukken. >>hier<< is meer info over Air Rescue. Voor meer Body armor moet je 'Vigilante' af hebben. Je moet dan level 15 hebben gehaald en dan heb je meer armor. Je stapt in een overheids wagen en drukt weer op . >>hier<< is meer info over Vigilante Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2008 En als je echt alleee missies zien wilt; raad ik je de 100% checklist aan. 100% checklist Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2008 Ik heb een paar vragjes zijn er nog meer missies als je bij de jive drive bent? waar is de missie waar je meer health kan krijgen? en waar is de missie waar je meer body armor kan krijgen? Groetjes Daphne Ja naar de missie Jive Drive krijg je nog een boel missies. Kijk >>hier<< voor een missie overzicht. Met de zijmissie 'Air Rescue' krijg je meer health als je het hebt gehaald. Je start deze missie door in een 'Air Ambulance' te stappen en op te drukken. Deze missie is helaas pas beschikbaar na de missie 'From Zero To Hero', dus helaas moet je Jive Drive zien te halen zonder extra health. Gelukkig kan je wel 'Vigilante' doen zoals Ghostrider al zei, extra armor kan nogal handig van pas komen tijdens Jive Drive. Maar zonder extra armor valt hij ook prima te halen hoor, en als dit echt niet lukt dan kan je ook een savegame aanvraag doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dupree Geplaatst: 9 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2008 je kunt ok body armor gaan zoeken en vilange misie raad ik aan met moto . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.