mmaes1 Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 (bewerkt) Hey, mijn gta was stuk en heb nu een fix patch gedownload, nu werkt mijn gta maar ook al plak ik savegames in de GTa San Adreas User Files, dan zijn er nog steeds geen savegames als ik gta opstart, wie kan mij helpen? En de versie is V1.0 en de savegames ook En sorry als dit onderwerp niet bij "missie hulp" hoort Bewerkt: 5 januari 2008 door mmaes1 Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 (bewerkt) Hey, mijn gta was stuk en heb nu een fix patch gedownload, nu werkt mijn gta maar ook al plak ik savegames in de GTa San Adreas User Files, dan zijn er nog steeds geen savegames als ik gta opstart, wie kan mij helpen? En de versie is V1.0 en de savegames ook En sorry als dit onderwerp niet bij "missie hulp" hoort Heb je ze wel uitgepakt met Winrar? Want dat moet je eerst doen. Download >>hier<< Winrar. Klik op het gedownloadde bestand, en pak het uit. Nu zie je een met met een bestand genaamd 'GTASAsf1-8.b'. De cijfers kunnen verschillen. Die cijfers bepalen het slot waar die in gaat. Dus staat er 1 dan staat de savegame bovenaan. Zet het bestand in de 'San Andreas user Files' en start GTA op. Ik heb een filmpje in mijn bijlagen als je het niet snapt. Het filmje moet je ook uitpakken met Winrar. @DenkaanHenk: Hij heeft de goede savegames, maar hij vindt ze niet in-game bij load game. Bewerkt: 5 januari 2008 door ..::GhostRider::.. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 In >>>dit<<< topic kun je 2 bestandjes van Bling downloaden genaamd Main.scm en Script.img, vervang de 2 bestandjes in de map ©:/Program files/ Rockstargames/ GTA San Andreas/ Data/ Script. En dan zouden de gedownloade Savegames het moeten doen, veel succes. Reageren
mmaes1 Geplaatst: 5 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 (bewerkt) Uh ik weet wel da ik ze moet extracten met winzip of winrar of weet ik veel, en die main en script had ik net al gedownlaod en doet het ook niet :s Maar toch bedankt om te reageren Bewerkt: 5 januari 2008 door mmaes1 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.