Jump to content

fout in gegaan met imgtool

Recommended Posts

Geplaatst:

heey mensen alles goed nou met mij wel

ik heb imgtool plus alles erbij ik wilde de clover veranderen met een lamborginy en alles ginggoed en ik wil spelen en dan lukt het niet dan geeft die een bericht aan dat er iets mist in het spel:S

kan ik hier antwoord op krijgen dat ik mischien weer me spel kanspelen p.s. het is san-andreas

mvg bart

Geplaatst:

volgende keer een back-up maken voor als zoiets weer gebeurd, dan kan je het snel vervangen, nu kun je het spel opnieuw instaleren

Geplaatst:
volgende keer een back-up maken voor als zoiets weer gebeurd, dan kan je het snel vervangen, nu kun je het spel opnieuw instaleren

heb ik al 6 keer gedaan maar dan bij 90% geeft die aan usb error:S terwijl ik er niks in heb zitten:S

Geplaatst:

Lastig probleempje. Maar vaak zitten bij dat soort wagens zoals jij beschrijft ook een .col bestandje, voeg deze ook eventjes toe. Anders mist er inderdaad een bestand, en dan doet hij het niet meer.

En dat probleempje als je SA opnieuw installeert; krijg je dan een error tijden het installeren? Je zou kunnen proberen de CD een beetje schoon te maken, misschien is het vuil of zitten er krasjes op. :)

Geplaatst:
Lastig probleempje. Maar vaak zitten bij dat soort wagens zoals jij beschrijft ook een .col bestandje, voeg deze ook eventjes toe. Anders mist er inderdaad een bestand, en dan doet hij het niet meer.

En dat probleempje als je SA opnieuw installeert; krijg je dan een error tijden het installeren? Je zou kunnen proberen de CD een beetje schoon te maken, misschien is het vuil of zitten er krasjes op. :)

zit geen krasje op dus maar bij 90% instaleren krijg ik iets met error audio ofzo:S

• 3 weken later...
Geplaatst:

zit geen krasje op dus maar bij 90% instaleren krijg ik iets met error audio ofzo:S

KAN IK OOK NIET GEWOON MET IMG TOOL De CLOVER TERUG ZETTEN????

Geplaatst: (bewerkt)

Dat kan inderdaad, je doet het precies hetzelfde zoals je heb eruit heb gehaald. Hier vind je een handleiding voor IMG-Tool 2.0

Veel succes

MVG,

Omar

Bewerkt: door -Omar-
Geplaatst:
Dat kan inderdaad, je doet het precies hetzelfde zoals je heb eruit heb gehaald. Hier vind je een handleiding voor IMG-Tool 2.0

Veel succes

MVG,

Omar

hoop dat het me lukt want ik kan dat dus voor geen meter maar is er een site waar je GTA SA kan dowloaden want mijnes doet het niet meer

Geplaatst:
Hoop dat het me lukt want ik kan dat dus voor geen meter maar is er een site waar je GTA SA kan dowloaden want mijnes doet het niet meer

Niet gratis in ieder geval. Want dat is illegaal, en daarmee zullen we je hier op het forum niet helpen.

Geplaatst:
Hoop dat het me lukt want ik kan dat dus voor geen meter maar is er een site waar je GTA SA kan dowloaden want mijnes doet het niet meer

Niet gratis in ieder geval. Want dat is illegaal, en daarmee zullen we je hier op het forum niet helpen.

oke srry hiervoor dan

Geplaatst:

Heb je iets van de cd verwijderd?Want als dat zo is dan is je sa naar de knoppen en kan je een nieuwe kopen.

Geplaatst:
Je kunt ook vragen of iemand toevallig even de .dff en de .txd van de Clover naar je toe wil sturen...

cloverstuff.rar

Alsjeblieft, succes d'rmee.

Ik heb hem al gekogt in winkel;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...