Gijsso Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 (bewerkt) Ik heb 2 screens gevonden die niet zijn opgevallen (denk ik) De eerste is van de helikopter 'Leviathan' of een 'Raindance'. Ze lijken zo veel op elkaar dat het dezefde zullen zijn. Deze uit IV: http://www.gtaforum.nl/index.php?autocom=g...si&img=1988 Leviathan Raindance De tweede is van de advocaat Tom Goldberg (deze is niet zeker): http://www.gtaforum.nl/index.php?autocom=g...si&img=1829 Hij ziet er uit als een advocaat en hij ondervraagt Niko en Roman (dat wordt vaak in USA gedaan). ps: Ik weet dat dit beter in het trailer 3 onderzoek kan maar hier kan een discussie van komen daarom dus. ps2: Sorry als dit al ondekt was. Bewerkt: 5 januari 2008 door GTAGijsso Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 Het kan... Maar hij lijkt ook een beetje op de raindance Reageren
iamyourghost Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 hmm goed opgevallen Reageren
Klokkie89 Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 Die helikopter in de screen van IV lijkt meer op de raindance dan op die leviathan. En ik denk idd ook dat dat die advocaat is die je moet vermoorden in een van de missies van IV! Wel goed gezien trouwens! Reageren
thagtaking Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 hij lijkt hetmeest op de raindance maar ff vraagje allemaal leuk gevonde hoor maar wat heb je er aan? Reageren
Gino99 Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 Ja.Goed opgemerkt man! .Ik vind ze van allebei wel iets weghebben,maar toch mer de Raindance Reageren
danielb Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 hij lijkt hetmeest op de raindance maar ff vraagje allemaal leuk gevonde hoor maar wat heb je er aan? is gewoon leuk om te weten. doe gewoon niet zo moeilijk Reageren
bastiaansiemen Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 (bewerkt) ik vind hem het meeste op een black hawk lijken (zoek met google voor meer aanzichten) edit: er zijn uitvoeringen met wapen vleugeltjes aan de zijkant Bewerkt: 5 januari 2008 door bastiaansiemen Reageren
Capodaano Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 Ik dacht dat iedereen al wel de gelijkenis had gezien.. Maar Tom Goldberg is niet die advocaat Reageren
Gijsso Geplaatst: 7 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 Maar Tom Goldberg is niet die advocaat Mag ik ff vragen hoe jij dat weet?? In trailer3 vraagt hij om niet meer mensen te vermoorden dus kan hij het best wel zijn. Reageren
dupree Geplaatst: 9 januari 2008 Rapport Geplaatst: 9 januari 2008 die helikopters lijken goed op die uit sa . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.