bartos01 Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 ik kan gta san andreas spelen maar soms als ik naar het menu ga werkt mijn muis niet en als ik dan terug naar het spel ga werkt het wel. ook kan het soms gebeuren dat ik uit het menu en dat dan ineens de muis niet meer werkt (wat zeer vervelend is) en ik heb ook vaak dat als ik naar mijn menu ga gewoon heel het spel vast slaagt en moet ik hem opnieuw herstarten hij geeft geen foutmeldingen ofzo maar op mijn broer zijn computer geeft hij het zelvde probleem. ik gebruik wel windows vista dus mischien kan het daar aanliggen? maar het is wel heel irritant dus zou mijn iemand een mogelijke oplossing kunnen geven aub? ps: ik heb het spel al eens helemaal verwijdert en er terug opgezet maar dat maakt geen verschil oja en ik heb ook geen mods geinstaleerd Reageren
Donwell Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 ik kan gta san andreas spelen maar soms als ik naar het menu ga werkt mijn muis niet en als ik dan terug naar het spel ga werkt het wel. Ook met de pijltjes kun je navigeren in het menu, dat vind ik persoonlijk ook stukken makkelijker dan steeds met die muis heen en weer bewegen. ook kan het soms gebeuren dat ik uit het menu en dat dan ineens de muis niet meer werkt (wat zeer vervelend is) Dat heb ik ook vaak, je moet dan gewoon weer terug naar het menu gaan en weer terug, dan doet hij het wel weer. Zo niet, even wat vaker switchen. en ik heb ook vaak dat als ik naar mijn menu ga gewoon heel het spel vast slaagt en moet ik hem opnieuw herstarten hij geeft geen foutmeldingen ofzo maar op mijn broer zijn computer geeft hij het zelvde probleem. Hier wordt het probleem al wat lastiger, maar wat je zou kunnen proberen is het bestandje 'gta_sa.set' eens te verwijderen uit je GTA San Andreas Userfiles map, te vinden in Mijn Documenten. Reageren
bartos01 Geplaatst: 5 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 tnx voor de tip maar het geeft nog altijd het zelvde (heb het juist geprobeerd) Reageren
Donwell Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 Je zegt net dat je geen mods hebt geïnstalleerd, maar de meesten verstaan onder een mod een wagen, gebouw of motor aanpassen. Maar het menu aanpassen door bestanden zijn ook mods. Misschien dat jij dat ook hebt gedaan? Zo ja, eventjes het bestand vervangen met het origineel. Reageren
bartos01 Geplaatst: 5 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 Je zegt net dat je geen mods hebt geïnstalleerd, maar de meesten verstaan onder een mod een wagen, gebouw of motor aanpassen. Maar het menu aanpassen door bestanden zijn ook mods. Misschien dat jij dat ook hebt gedaan? Zo ja, eventjes het bestand vervangen met het origineel. ik heb totaal geen mods ook niet in het menu ik vind mods "verkrachting" van het game Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.