metehan Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 ik heb probleem met opstarten van gta sa er staat screwing around with credits isn t cool... wat moet ik nu doen ik heb al opniuew geinstalert en ik geen cd crack Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 Heb je dit bij Singleplayer of bij Multiplayer? Volgens mij komt dit namelijk niet bij gewoon GTA SA, maar wel bij bijvorobeeld SA-MP. Bijvoorbeeld als je een script hebt gedownload en die credits hebt weggehaald. Dan wordt je verbannen bij SA-MP. Helemaal zeker ben ik er niet van, maar volgens mij kan het niet bij gewoon GTA SA, maar wel bij SA-MP. Reageren
metehan Geplaatst: 6 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 (bewerkt) ik heb bij alle twee kan niemand mij helpen ? hoe moet ik nu spelen ? het lukt niet Bewerkt: 6 januari 2008 door metehan Reageren
metehan Geplaatst: 6 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 kan niemand mij helpeenn !!!!!!!!!!!!!!!! ik kan gta sa niet opstarten Reageren
Tjerk Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 Wacht eens een keer geduldig man, in plaats van te gaan dubbelposten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.