Jump to content

sa-mp

Recommended Posts

Geplaatst:

heej allemaal

ik zat laatst te sa-mperen, en iemand had het over de godmode

dan weet ik niet zo veel ervan, maar weet iemand hoe ik die godmode aan kan zetten>gebruiken???

alvast bedankt :Y

Geplaatst:

Dit kan je alleen instellen als je admin van een server bent, en als/ of de godmode aan of uit staat. Je kan het op nog een manier gebruiken maar dat is cheaten, en dat word met een ban beloond op de meeste server aangezien het een teken is van valsspelerij. We mogen je dus helaas niet verder helpen. Je kan wel Godmode op de normale SA aanzetten door de code 'BAGUVIX' aantezetten, hierdoor kan je nog wel dood gaan door Explosie/ vallen van hoogtes, en in het speciaal als je beschoten word de Politie helikopter die je bij 3 sterren wanted krijgt. Je bent wel imuun voor alle andere schoten.

Geplaatst:

Op SA-MP heb je standaard geen Godmode, tenzij je een script hebt gemaakt waar dit in is verwerkt. Niet veel servers hebben dit, maar er is wel eens iemand geweest die het filterscript 'XAdmin' heeft gemaakt. Hierin zitten verschillende Adminlevels, en bij een hoger level kun je steeds meer. Bij het hoogste level kun je een Godmode uitvoeren.

Download XAdmin hier.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...