Basssss Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 Ik ging via de Ganton Gym Glitch het Hidder Universum in, alleen hoe kan ik nou weten waar ik zit..? Qua coördinaten..? Edit: Vlakbij de Ganton Gym is een onzichtbaar solid kamertje en er liepen 2 mensen in. Reageren
Donwell Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 Dat is makkelijk te achterhalen met een klein programmaatje, waarmee je coörds kunt opnemen. Je moet alleen wel eventjes switchen tussen in-game en het bureaublad, maar dat is zo gedaan. Het bestand heet San Andreas Place Manager, ik heb het eventjes voor je in de bijlagen gestopt. Reageren
Basssss Geplaatst: 5 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 Dat is makkelijk te achterhalen met een klein programmaatje, waarmee je coörds kunt opnemen. Je moet alleen wel eventjes switchen tussen in-game en het bureaublad, maar dat is zo gedaan. Het bestand heet San Andreas Place Manager, ik heb het eventjes voor je in de bijlagen gestopt. Ik heb hem gedownload, maar als ik nu iets aanklik waar ik heen wil, en ik klik op teleport. OF krijgt hij een error en sluit de Manager zichzelf af, OF hij zegt Teleporting Succesfull, maar dan ben ik gewoon nog op de zelfde plek... Reageren
Donwell Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 Dan heb je waarschijnlijk V2 van GTA San Andreas. Download eventjes deze patch, voer hem uit en probeer het overnieuw. Dan zal hij het moeten doen, aangezien je spel nu moddable is en deze hack ook werkt. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 (bewerkt) Wat is dat nu weer? Ik heb gewoon V2 en bij mij doet de place manager het gewoon. Oh ja, mag ik van iemand nog even de grootte van de main.scm script.img hebben voor V1 en V2? Ik weet namelijk toch niet meer zo zeker wat ik heb. Bewerkt: 6 januari 2008 door MartyCeha Reageren
Bigstijn Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 Hier kan je de exacte grootte vinden + de weergegeve grootte. V1: Script.IMG: Weergeef data: 568kb. Exacte Grootte: 568kb. main.scm: Weergeef data 3.008kb. Exacte Grootte: 2,93mb V2.00:: Script.IMG: Weergeef data: 562kb. Exacte Grootte: 562kb. main.scm: Weergeef data 3.008kb. Exacte Grootte: 2,93mb Dus alleen de Script.img's zijn echt anders, de main.scm's zijn gewoon hetzelfde. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 Ik heb dus V2 en de Place Manager werkt gewoon. Reageren
Basssss Geplaatst: 6 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 Ik heb dus V2 en de Place Manager werkt gewoon. Bij mij wil het met de patch nog steeds niet... Doe ik iets verkeert..? Eerst Manager opstarten, daarna San Andreas. Spel laden, Als laden klaar is Alt + Tab terug naar Manager. Plek kiezen, op teleport klikken. Error krijgen of zeggen 'succesfull' maar er is niks gebeurt. Reageren
Donwell Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 Vreemd, normaal hoort hij het te doen ongeacht waar je hem plaatst. Ikzelf heb hem in 'Mijn documenten' staan.. Zorg ervoor dat echt alle bestandjes meegenomen worden naar de map, want anders doet hij het inderdaad niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.