Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:
dus dan moet ik gewoon even kijken welke er op lijkt?

Precies. Er zijn tegenwoordig zoveel brushes dat je altijd wel iets kan vinden wat er op lijkt.

Geplaatst:
oké maar wat is nu een sprite? en ik kan die grunge brush nog niet vinden en alle soorten die ze daar laten zien die heb ik niet, heeft iemand toevallig een link waar ik al die brushes kan downloaden die ze daar laten zien en ook die grunge brush?

een sprite is een kleine afbeelding van een poppetje en die kan je -->> hier <<-- vinden

grunge brush, ook te vinden op Deviantart -->> hier <<--, je kan deze brushes downloaden.

- klik op 1 van de vele plaatjes op deviantart nadat je grunge brush heb ingetypy

- links naast het plaatje staat Download, klik hier op

- sla het bestand op in een map waar jij hem het liefste ziet *maak desnoods een map aan die "brushes" heet

- open het bestand in Photoshop en je hebt je brushes

Om .Djanick even te verbeteren:

Sprites zijn plaatjes die achter elkaar worden geplakt om ingame animaties te geven. GTA heeft ook sprites, die worden gebruikt om bijvoorbeeld regen te reconstruëren, of een explosie op het beeld te toveren.

Zo zijn er dus hele kleine plaatjes maar ook heel erg grote plaatjes. Zo is vuur eigenlijk nooit 3D hoe groot ook(in een spel dan)

Eigelijk bedoelt men dus gewoon kleine blokkerige renders.

Geplaatst: (bewerkt)

ik snap het niet helemaal maar dat hoeft ook nog niet, eerst wil ik wel weten hoe je tekst moet hiden want dat kwam ik tegen in een paar tuts, en ik zou het fijn vinden als iemand iets kon vinden waar écht alles staat over brushes:dat brush tool en over de brushes rechts-boven enz. anders blijf ik hier maar vragen dat is vervelend voor mij en ook voor jullie.

Bewerkt: door hackman
Geplaatst:

Als je zelfs de Brush Tool niet kan vinden zou ik je uberhaupt niet aanraden om aan Photoshop te beginnen. Je moet zelf ook wat meer initiatief nemen en zelf op gaan zoeken waar het staat. Er zijn duizenden tutorials waar men duidelijk uitlegt hoe je de brush gebruikt. Meneer Google is er ook niet voor niets.

Ga in een bepaalde categorie zoeken op een tutorial website (vul bij zoeken bv. 'tekst effects' in).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...