ll.mulder Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 Ik vind het zeer verrot dat saven geld kost, kan ik dat ook instellen dat het niks kost, offff minder. Lars Reageren
Lantyz Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 De prijs van een level saven staat vastgesteld in het PERFORM_SAVE_GAME commando. Om dit te omzeilen kun je het SAVE_GAME ( ) commando te gebruiken. Dit is een eerdere versie van het uiteindelijk gebruikte save-systeem van GTA2. Merk op dat dit commando het level direct opslaat wanneer het opgeroepen wordt en je er dus zelf een THREAD_TRIGGER omheen moet scripten. Reageren
WALLAH Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 De prijs van een level saven staat vastgesteld in het PERFORM_SAVE_GAME commando. Om dit te omzeilen kun je het SAVE_GAME ( ) commando te gebruiken. Dit is een eerdere versie van het uiteindelijk gebruikte save-systeem van GTA2. Merk op dat dit commando het level direct opslaat wanneer het opgeroepen wordt en je er dus zelf een THREAD_TRIGGER omheen moet scripten. waar download je die "eerdere versie"? Reageren
Lantyz Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 Commando's kun je niet downloaden: ze maken gewoon deel uit van de scripttaal waarmee GTA2 geschreven is. In de scripting handleiding van DMA kun je allerlei vroege commando's vinden die nog steeds werken. GTA2 Scripting.doc kun je hier downloaden. Reageren
field33 Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 Commando's kun je niet downloaden: ze maken gewoon deel uit van de scripttaal waarmee GTA2 geschreven is. In de scripting handleiding van DMA kun je allerlei vroege commando's vinden die nog steeds werken. GTA2 Scripting.doc kun je hier downloaden. en zit ook bij de script compiler Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.