wiekash Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 Ik speel San andreas op de PS2 en die flying school is op een irritante manier moeilijk. Heeft iemand misschien tips om de flying school te halen want ik ben nu bezig met de circle airstrip maar het lukt me steeds niet. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 Ik speel San andreas op de PS2 en die flying school is op een irritante manier moeilijk.Heeft iemand misschien tips om de flying school te halen want ik ben nu bezig met de circle airstrip maar het lukt me steeds niet. Het vliegen is in mijn ogen een beetje een leerproces. Hoe vaker je het probeert, des te eerder en beter je het onder de knie krijgt. Vooral als je nog helemaal nooit gevlogen hebt is het moeilijk, maar dat gaat op den duur allemaal wel vanzelf. Voor tips en overige info kun je op WikiGTA terecht. Reageren
wiekash Geplaatst: 5 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 Ik speel San andreas op de PS2 en die flying school is op een irritante manier moeilijk.Heeft iemand misschien tips om de flying school te halen want ik ben nu bezig met de circle airstrip maar het lukt me steeds niet. Het vliegen is in mijn ogen een beetje een leerproces. Hoe vaker je het probeert, des te eerder en beter je het onder de knie krijgt. Vooral als je nog helemaal nooit gevlogen hebt is het moeilijk, maar dat gaat op den duur allemaal wel vanzelf. Voor tips en overige info kun je op WikiGTA terecht. Ikzelf ben de hele tijd aan het vliegen in san andreas. Ik vlieg in alles van de AT-400 tot de maverick En je hebt gelijk dat het een leerproces is maar ik mis telkens de 2 of 3 laatste coronas Reageren
MartyCeha Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 Je kunt eens proberen om wat langzamer te gaan. Gewoon het gas loslaten, en voordat ie neerstort weer eventjes wat gas geven. Zo heb je iets meer controle over het vliegtuig. En anders doe je gewoon een savegame aanvraag Reageren
wiekash Geplaatst: 6 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 ik heb alle tips gebruikt en ik ben nu bij die flying school missie waar je die trucks moet knallen met die hunter helaas is die ook best moeilijk Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 ik heb alle tips gebruikt en ik ben nu bij die flying school missie waar je die trucks moet knallen met die hunterhelaas is die ook best moeilijk Daar kan ik je wel wat tips voor geven die van te pas kunnen komen. Ten eerste raad ik je aan een goede camerapositie te nemen. Het is mogelijk (op de PC althans) om de camera ‘onder’ de Hunter te zetten. Door deze positie heb je een goed overzicht en kun je beter en gerichter schieten. Een tweede tip is het gebruik van de mitrailleur op de Hunter. Je kunt naast die mitrailleur ook nog kiezen uit de raketten, alleen vragen deze meer nauwkeurigheid. Mijn tip is dus om de raketten achterwege te laten en de mitrailleur te gebruiken. Bijkomend voordeel is dat je ook aan één stuk door kunt knallen. Probeer naast dit natuurlijk ook nog flink te oefenen, het einde van de school is bijna in zicht. Succes! Reageren
wiekash Geplaatst: 6 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 Ik vind em echt moeilijk maar ik blijf proberen. En met jullie tips kan het haast niet fout gaan. Als ik met de vliegschool klaar ben, dan krijg ik veel vliegmissies en dat is irritant[/font] Reageren
RSCA-MAO3 Geplaatst: 8 januari 2008 Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 Ik had er ook veel problemen mee, maar na veel oefenen lukt het wel Reageren
game~skater Geplaatst: 8 januari 2008 Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 ik had hem gelijk goed en goud de tip die ik heb is gewoon de laatste truck vergeten en naar die auto's vliegen uit eindelijk gaat hij toch kapot zo heb ik hem gehaald Reageren
wiekash Geplaatst: 12 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 Kan een mod dit topic sluiten want ik heb de vliegschool nameilijk al gehaald. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.