Jump to content

Varende trijnen

Recommended Posts

Geplaatst:

Als je.

De.

Voertuigen kunnen varen cheat gebruikt en je spawnt een trein, niet op land maar op het water en je slaagt er op de een of andere manier in erin te komen, met jetpack bijv, kan hij dan vooruit komen of is ie al gezonken voor je erin kan komen of kun je er sowieso niet in?

Geplaatst:

Ik wil niet heel veel zeggen, maar eh, waarom probeer je het zelf niet uit!? ^_^

Mij lijkt dat ie zinkt, maar da's slechts een vermoeden.

Geplaatst:
Ik wil niet heel veel zeggen, maar eh, waarom probeer je het zelf niet uit!? ^_^

Mij lijkt dat ie zinkt, maar da's slechts een vermoeden.

Natuurlijk doet hij dat :7 . Maar waarom wil je dit weten?

Geplaatst:
Als je.

De.

Voertuigen kunnen varen cheat gebruikt en je spawnt een trein, niet op land maar op het water en je slaagt er op de een of andere manier in erin te komen, met jetpack bijv, kan hij dan vooruit komen of is ie al gezonken voor je erin kan komen of kun je er sowieso niet in?

Dat zal niet gaan. Je kan niet in een trein stappen als hij niet op de rails is. dan zal het al helemaal niet lukken in het water. :7

En er is geen code voor een trein te laten spawnen. Alleen de CP gebruikers kunnen een carspawner gebruiken, maar er bestaat geloof ik geen 'Auto's varen op water cheat' voor SA (of wel?)

Dus jou plan is eigelijk Onmogelijk. :puh:

Geplaatst: (bewerkt)
Als je.

De.

Dat zal niet gaan. Je kan niet in een trein stappen als hij niet op de rails is. dan zal het al helemaal niet lukken in het water. :7

En er is geen code voor een trein te laten spawnen. Alleen de CP gebruikers kunnen een carspawner gebruiken, maar er bestaat geloof ik geen 'Auto's varen op water cheat' voor SA (of wel?)

Dus jou plan is eigelijk Onmogelijk. :puh:

Een trein spawen cheat bestaat volgens mij ook niet.

Maar een auto,s rijden over het water cheat wel weet ik zeker kijk maar op wikigta. ;)

Edit dit is wel mogelijk zie dit filmpje eens door mij zelf gemaakt.

Hier klikken --->

Bewerkt: door sjors12345
Geplaatst:
Als je een trein spawned met de Carspawner crashed San Andreas.

Hoe bedoel je?

Heb je dat ooit zelf uit geprobeerd dan??

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...