_Night-Men_ Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2009 (bewerkt) Dan gaat hij opeens van het scherm af, klik ik weer op de exe., moet ik weer die map kiezen, gaat ie er weer af EDIT: Het is gelukt Bewerkt: 27 augustus 2009 door _Night-Men_ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Doggi Geplaatst: 8 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2009 Kan iemand een andere link geven dan in de hooftpost (die werk niet bij mij) De SAAT link Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thijsdeman Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2009 Hey, ik heb een geluid geinstalleert en hij doet het ook maar hij is heel anders als op itunes ofzo maar bij saat zelf diet ie het wel normaal! hoe zit dat? CYA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thijsdeman Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2009 Hey mensen, ik heb de sirene van de politie enzo gemod en hij doet het ook, maar hij stoort, het geluid is verzwaart en heeft rare ''prikken'' ertussen door < weetniet hoe ik het moet noemen :$ kan iemand helpen met dit probleem alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtapoeper Geplaatst: 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2010 Thanks! Het werkt perfect ( behalve de linkvan •Alci's SAAT GUI FrontEnd 1.0 final maar de heb ik opgezocht) Ty! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dave1989 Geplaatst: 13 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2010 (bewerkt) Als ik de directory heb ingesteld en ik dubbelklik bijv op POLICE of ADVERTS of wat dan ook dan krijg ik een error: SAAT returned the following message: Error accessing input file. Wat doe ik fout? of hoe los ik dit op :S .. gr EDIT Het is al opgelost alleen wel dit... HOE weet ik welke Bank welke wagen is?? gr Dave Bewerkt: 13 april 2010 door Dave1989 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Beagle Geplaatst: 14 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2010 Weet je niet, moet je zelf uitzoeken of in de lijst met geluiden en banken opzoeken waar ik even niet weet waar die staat (hij is geloof ik gehost bij PDescobar). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2011 (bewerkt) Als ik SAAT probeer op te starten en ik ga naar de map waar ik SA heb geinstaleerd dan druk ik op Ok, maar SAAT start dan niet op maar doen gewoon niks en verdwijnt terwijl er in deze tut staat dat het programma dan opstart. Kan iemand me helpen? Ik heb het trouwens al heel lang geleden gebruikt maar ik weet er niks meer van dus vandaar dat ik ook weer hier kijk hoe het moest. EDIT@ Na dat ik me pc opnieuw heb opgestart werkte hij ineens wel :S . Bewerkt: 16 januari 2011 door BoerDave Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesleygtasa Geplaatst: 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2011 mag ik hulp want hij wil niet opslaan maar ook niet meer opstarten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Feyenoord_Rotterdam Geplaatst: 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2011 HELP!!! Als ik op GENRL klikt komt er in beeld te staan: Error: Bankfile "E:audio/CONFIG/BankLkup.dat" could not be find Hoe komt dat? Ik heb hem normaal geénstaleerd en dan doet hij het niet zoals ik het net al zei. Wat ik sowieso wou doen is: Ik heb mijn politie en ambulance wagens verandert in de nederlandse versies en dan wou ik ze mode met nederlandse sirenes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cheers. Geplaatst: 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2011 ik had een vraagje hoe kom je aan geluiden in WAV formaat? want ik wil eigen muziek erin zetten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
greenwood Geplaatst: 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2012 ik had een vraagje hoe kom je aan geluiden in WAV formaat? want ik wil eigen muziek erin zetten Je kunt bijvoorbeeld geluiden in mp3 of andere formaten omzetten naar wav formaat. Gewoon kijken voor een audio converter dat is meestal share of freeware meestal is dit een trial. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Chriz98 Geplaatst: 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2012 Oh nee! Ik heb perongeluk Sound_011 verwijderd! Elke keer als ik replace staat er dat 'ie 011 niet meer kan verwijderen, en dus ook de sirene niet plaatsen! WAT NU?! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cheers. Geplaatst: 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2012 Oh nee! Ik heb perongeluk Sound_011 verwijderd! Elke keer als ik replace staat er dat 'ie 011 niet meer kan verwijderen, en dus ook de sirene niet plaatsen! WAT NU?! SA opnieuw installeren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xoex23 Geplaatst: 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2012 Kan ik dus mijn eigen stem opnemen en dan in sa zetten? Lijkt me geinig als een smeris op eens gompie zegt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.