Sjorszzz Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 (bewerkt) Als ik 1 keer bijv bij google gtagames heb ingetypt, dan komt er de volgende keer als ik een G in typ meteen al gtagames te staan bij google. Weet iemand hoe ik deze gebruikte woorden kan verwijderen en kan zorgen dat ze er niet meer komen te staan? Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel. Bewerkt: 5 januari 2008 door sjors12345 Reageren
K.O. Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 Je kunt de woorden op de volgende manier één voor één weg halen: Klik met de linkermuisknop één keer in het tekstvak zodat er een cursor komt te staan. Klik op <pijltje naar beneden> een paar keer tot je het woord tegenkomt dat je weg wil hebben. Klik op Delete. Bij mij onthoudt ie deze woorden echter helemaal niet, dus je kunt het ook gewoon weghalen. Misschien dat je het in kunt stellen bij (Persoonlijke) Voorkeuren, maar dat weet ik niet zo uit mijn hoofd. Reageren
Preddy Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 (bewerkt) Firefox: Extra > Opties Selecteer het tabblad Privacy en vink daar de optie "Informatie die ik invoer in webformulieren en in de zoekbalk onthouden" uit. Internet Explorer: Naar mijn weten is er niet een instelling voor die aan en uit kan vinken (cmiiw), maar het verwijderen doe je door naar Extra > Internet Opties te gaan, en dan onder Browsegeschiedenis op Verwijderen drukken. Misschien dat het helpt om daarnaast op Instellingen te drukken en daar onder Geschiedenis de dagen op 0 te zetten. Edit: Helemaal gelijk, ik wou het net komen veranderen Bewerkt: 5 januari 2008 door Preddy Reageren
Velaro Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 Firefox:Extra > Opties Selecteer het tabblad Privacy en vink daar de optie "Informatie die ik invoer in webformulieren en in de zoekbalk onthouden" uit. Internet Explorer: Naar mijn weten is er niet een instelling voor die aan en uit kan vinken (cmiiw), maar het verwijderen doe je door naar Extra > Internet Opties te gaan, en dan onder Browsegeschiedenis op Verwijderen drukken. Misschien dat het helpt om daarnaast op Instellingen te drukken en daar onder Geschiedenis de dagen op 0 te zetten. I correct you cause you're wrong. Bij Internet Explorer ga je naar Extra -> Internetopties -> Tabblad 'Inhoud' -> Instellingen 'automatisch aanvullen' Daar vink je alles uit bij -> 'gebruik automatisch aanvullen bij' Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.