Dreamsszz Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 (bewerkt) Type: Audi - Singatuur Stijl: mooi Rand:Silver/Chrome ( of kan Chrome niet?) Tekst:MickyMous!!! ( Met een mooi letertype die er een beetje bij past) Kleuren: Tekst kleuren( Silver of chorme) Render: Afbeelding:http://www.arteveldestudent.be/gallery/images/153/1_quattringsa61km7bi8.jpg Extra:Doe goed je best en alvast bedankt ! Bewerkt: 5 januari 2008 door mickymous
2fast{0} Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 (bewerkt) Ik heb wel wat gemaakt. Die met chroome letters lukt mij niet, dus heb ik je naam maar op het kenteken geplaatst met het kenteken font. De chroome rand heb ik nog wat mee geprobeerd maar lijkt ook niet helemaal al hoop ik toch dat je het een leuke signature vind. Als je iets wilt dat erbij meot of juist veranderd moet worden meot je me maar even aanspreken. Bewerkt: 6 januari 2008 door 2fast{0}
Dreamsszz Geplaatst: 6 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 2Fast hij is geweldig joeppie ben der blij mee hardstikke bedankt Nog een vraag je aan iedreen: Als jij een singatuur heb en je tekst wordt precies het zelfde gebreukt door iemand andreas zou je dat leuk vinden??Nou ikkken niet !!!!
Recommended Posts