bus Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2008 Hallo ik heb wat vragen???????? * Waar vind ik de 'Bus' in Lcs * Op wikigta staat dat de hellenach in portland spawnt ( niet voor salesman) maar in de docks Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen . Mvg jesse Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dark_Zemy Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2008 Vraag 1: Je had zelf ook op Wikigta kunnen kijken. >>>Klik<<< Vraag 2: Hij spawnt op drie plaatsen: Na de 5de level van Carsalesman, Bj de big'n dog vleesfabriek ofzo. (naast joeys garage). En bij een huis op Shorside Vale. >>>Klik<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2008 Als je de bus niet kunt vinden in GTA 3 begrijp ik dat wel, maar de bus rijd in GTA Liberty City Stories erg veel op Staunton Island en op Shore Side Vale. Als je daar nog niet bent zou ik eerst de missies eens voltooien, want er is geen GTA die meer bussen heeft als GTA Liberty City Stories. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bus Geplaatst: 6 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2008 (bewerkt) Dus hij is er wel? want op internet staat dat je hem alleen met cheatdevice krijgt, (ik heb ps2) ik bedoel de schoolbus achtige mvg jesse Ps: dark zemy dat is geen 'BUS' maar een coach' Bewerkt: 6 januari 2008 door bus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2008 Dus hij is er wel? want op internet staat dat je hem alleen met cheatdevice krijgt, (ik heb ps2) ik bedoel de schoolbus achtigemvg jesse Ps: dark zemy dat is geen 'BUS' maar een coach' De schoolachtige Bus bestaat ook in LCS, maar of je hem alleen met de cheatdevice kan krijgen weet ik niet. Hij heeft in ieder geval geen vaste spawnplekken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2008 En hij rijdt ook nergens rond. Iemand heeft misschien ooit een savegame gemaakt waarbij je een bus in je garage hebt, maar als dat niet het geval is heb je zeker een cheatdevice nodig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2008 De Bus rijdt inderdaad niet rond, op de PSP zul je hem moeten spawnen met Edison Carters CheatDevice. Voor de PS2 zul je Codebreaker, Gameshark of ArMax moeten hebben. Aangezien jij hem voor de PS2 hebt: (Ik neem aan gewoon de Europese versie..?) Rhino Cheat -> Spawnt Bus: 1016D4EC 000000A1 Trashmaster Cheat -> Spawnt Bus: 1016D50C 000000A1 De code voor ArMax kan ik zo snel niet vinden.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-The-Best Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2008 De Bus rijdt inderdaad niet rond, op de PSP zul je hem moeten spawnen met Edison Carters CheatDevice. Voor de PS2 zul je Codebreaker, Gameshark of ArMax moeten hebben. Aangezien jij hem voor de PS2 hebt: (Ik neem aan gewoon de Europese versie..?) Rhino Cheat -> Spawnt Bus: 1016D4EC 000000A1 Trashmaster Cheat -> Spawnt Bus: 1016D50C 000000A1 De code voor ArMax kan ik zo snel niet vinden.. kan je ook een code breaker of een cheatdevice zulk iets op de x box zetten met gta sa? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bus Geplaatst: 6 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2008 Hoe werkt dat met die codes of de ps2 en kost het veel? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dastard Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2008 Hoe werkt dat met die codes of de ps2 en kost het veel? Die "codes" moeten op een gameshark of armax ingevuld worden, en nee het kost rond de 10, 20€ Kijk even op www.bol.nl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bus Geplaatst: 7 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2008 Hoe werkt dat met die codes of de ps2 en kost het veel? Die "codes" moeten op een gameshark of armax ingevuld worden, en nee het kost rond de 10, 20€ Kijk even op www.bol.nl Heefd geen nut want me ps2 is stuk Het draad van het stopcontact is stuk want als het 'Plugje ' in de achterkant van me ps2 gaat gaat er niks aan kan iemand helpen??????? ( ik heb de kleine ps2) mvg jesse Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.