.Djanick Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 je bent niet de enige mooi design maar je ziet bij die twirls aardig veel dat die zomaar stopt of verder gaat, verder mooi gedaan behalve de gumfoutjes dan. vind die groenachtige kleur ook iets te machtig overkomen bij het haar, staat niet erg mooi. 7,5/10 Reageren
Froop Geplaatst: 5 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 mooi design maar je ziet bij die twirls aardig veel dat die zomaar stopt of verder gaat, verder mooi gedaan behalve de gumfoutjes dan. Je ziet toch wel dat het er achterlangs gaat? Reageren
.Djanick Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 (bewerkt) mooi design maar je ziet bij die twirls aardig veel dat die zomaar stopt of verder gaat, verder mooi gedaan behalve de gumfoutjes dan. Je ziet toch wel dat het er achterlangs gaat? ik ben niet dom maar bij de rechterhand, bij de duim zie je dat @ hieronder: hehe sorry, drank he verminderd m`n detail aanzien xP Bewerkt: 6 januari 2008 door .Djanick Reageren
Froop Geplaatst: 6 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 Daar gaat hij er gewoon achterlangs, precies tegen de duim aan. Reageren
JeremyGFX Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 (bewerkt) Ik vind het super gedaan! Echt mooi afgewerkt enz. heb er niets op aan te merken alleen ik zie geen naam erop staan ik vind het een dikke 9/10 waard! PS: Weet je misschien een Tut waar ze laten zien hoe je die twirls doet? Bewerkt: 6 januari 2008 door JeremyGFX Reageren
Mirrrr Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 Deze tut heb ik gister van Froop gekregen. Ontopic. Ik vind hem verschrikkelijk mooi. Dat had ik je gister al verteld. Alleen idd een tekstje zou leuk zijn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.